امروز میخوام ایده هایی برای بهبود تستچی که به ذهنم رو رسید اینجا پست کنم
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امروز میخوام ایده هایی برای بهبود تستچی که به ذهنم رو رسید اینجا پست کنم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه چیزی درمورد ایده ویدیو بگم
اسم سایت تستچیه ، سایتی که داخلش تست ها و پست های مختلف قرار بگیره،
وقتی ویدیو باشه دیگه اسم سایت با محتواش جور در نمیاد به نوعی میشه ویدیوچی!
کلا ایده ویدیو زیاد خوب نیست ، هم نت زیادی میخوره ، هم کار ناظرا خیلی سخت میشه، هم کلا جالب نیست.
همین نبود ویدیو هست که سایت رو متمایز می کنه.
قبول دارم ولی خب بعضی از تست ها میتونن تو ویدئو باشن مثل ویدئو های معمایی
درسته ولی هم حجم بالا میبره هم کمتر کسی با این قابلیت موافقه💔
به هر حال این نظر منه
خب آره ولی خب کلا ایده ست دیگه