ناظر این پست بیوگرافیمه رد میکنی که چی بشه بیومه عزیز🙏🏻
درود به همگی ، امروز اومدیم باهم عثل رو بشناسیم😼 من ۱۴ ماه و ۲۱ روز و ۱ ساعتمه . . کرج زندگی میکنم ولی اصالتا هم مادری و هم پدری لر خرم آبادی هستم و توی خرم اباد چشم گشودم💘 تایپ ام بی تی آیم؟ هر دفعه تست میدم یا intp میشه یا intj☹️ اما خودم اخیرا حس کردم بهتره دوباره تست بدم و دادم (همین سه چهار روز پیش) شد intj😺
از علایقم میشه به طبیعت ، بارون ، دریا ، برف ، رعدوبرق اشاره کرد😋 البته که باید گفت که عشق اول و اخرم آهنگه و همه جور اهنگی گوش میدم ولی مورد علاقم اهنگ های انگلیسی ترجیحا قدیمی هستن . . برای مثال خواننده ها میشه به arctic monkeys , the neighbourhood , lil peep , chase atlantic , the weeknd , beabadoobee , lana del rey , girl in red , olivia rodrigo , tyla و ... اشاره کرد😽 بین درس ها هم از درس ریاضی خوشم میاد😸 غذا و خوراکی خیلی دوست دارم و ترجیحا طعم های تند یا شیرین . . و عاشق حیوانات هستمم . . ورزش خیلی دوست دارم و ورزش مورد علاقم هم تکواندو هست💗
از تنفر هام میشه به حشرات اشاره کرد🙏🏻 همچنین از دوستای دو رو و دروغگو و فیک متنفرم بشدت😄 خیلی بدم میاد از لوس بودن . . از درس هایی مثل عربی و پیام های اسمانی جدی متنفرم🙎🏻♀ از کسایی که افسرده بازی درمیارن هم بدم میاد و فخش دادن رو نشونه صمیمیت نمیدونم🥱 همچنین از ادمایی که سعی میکنن تقلیدت کنن هم متنفرم و رو مخمه🤷🏻♀
یکم بیشتر عسل رو بشناسیم . . ۱ آذر بدنیا اومدم . . عدد موردعلاقم ۲۱ هست ، فوتبالی هستم تا یه حدودی و تیم های موردعلاقم هم بارسلونا و پرسپولیس هستن💓 خیلی آهنگ گوش میدم🙏🏻 دلباخته اینترنت هستم😙ادیت زدن دوست دارم و تلاش میکنم ادیتم بهتر و بهتر بشه . . عاشق انگلیسیم و انگلیسیم هم خیلی خوبه . . مافیا میدوستم✋🏻 اکثرا ارومم ولی میتونم خیلی پر حرف باشم ذوقمو نخوابونید☹️ توی krole هستم ولی خیلی خوشم نمیاد . . رول هام جیزل ، مگان ، هانی ، آسا ، لیز هستن😝هازبند هام هم نیکی ، هیونجین و chai هستن💞
جیزل نازبلای منه 😴💘
بوثبهت بابا😭😭💕
چه خوشگلللل شدهه
فداتبشممم مرسیییی
بلاخره منتشر شددد
بلخرههههه