اگه این پست رو با تمام وجودت درک کنی بچگی خوبی داشتی 💔❤️
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه این پست رو با تمام وجودت درک کنی بچگی خوبی داشتی 💔❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کسایی که میگن بچگی خوبی نداشتن هنوز کامل بزرگ نشدن
بعد از رسیدن به بلوغ کامل درک میکنین و یادتون میاد که بچگیتون چقدر خوب بود 💔
همشو با روحم درک کردم🫠
آقا ایقد بچگیمو نیارین جلو چشم
همه اینا رو داشتم
اما بچهگی خوب؟!اون رو نداشتم
از هر گزینه فقط یک کدومشون
بازم حساب میشه بچگی خوبی داشتم ؟
به خودت بستگی داره 😁
من اینکارا رو میکردم ولی نمیشه به بچگیم گفت خوب
بچگیمو میگما یا نه پست شما عالی خود
ممنون ولی چرا بچگبتون بد بود ؟
خب میدونی زندگی همیشه قشنگ نیس حداقل مال من یکی زیاد جالب نبود
بد نبود
فقط این بخش از لالاییه رو یادمه که دختره برای عروسکه میخوند
با چشمای شیشه ای دنیای ما چه جوره...😭😭💖💖