3 هفته پیش 7 اسلاید 450 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (69)
  • چویا در حال ناز کردن که نه نه من نمیتونم بیام
    هر فصل شاید یه قسمت بیام
    دازای در حال ناپدید شدن:
    آتسوشی که اصلا نمیدونه چیکار کنه و فقط داره دعا میکنه خدایا کمک همه چی درست شه:

  • 🤣🤣🤣دقیقا ده سال گذشته
    مای هیرو هم مال بونز ، اومد ،رفت با حدود ۲۰۰ تا قسمت
    حالا انیماتور های بانگو:داداششش صبر کنننن ما تازه به ۶۰ رسوندیمممم
    کافکا در حال دادن شیش هفت تا صفحه به عنوان چپتر این ماه:
    بانگو وان که ۱۲ تا قسمت داره، حالا تعداد اصلی چپتر های بانگو وان، فندوم بعد دیدن اینهمه گشادی:

  • کافکا بالاخره میخواد دست از انتظار دادن بهمون برداره و فصل شیش رو رونمایی کنهههه من:😦✨✨✨✨
    ما فیودور فنا شانس نداریم😂💔💔

  • تا وقتی کافکا فصل جدیدو منتشر کنه پیر شدممم

    • فرض کن زمان دیدنش باید واسه امتحانای نهایی بخونیم-

  • صبکن چی یه ساله دیگ-

  • اتفاقا به نظر من تو فصل ۶ احتمالا واسه قسمت های اول استورم برینگر رو بیارن چون توی مانگا ورلاین رو نشون دادن پس اگه بخوان از گذشته چیزی بسازن قطعا باید استورم برینگر باشه ، پس به امید خدا چویا ۱۶ ساله رو زیاد می‌بینیم

  • @Suigin
    نمی‌دونم والا فقط توئیت زدن تایید کردن ۲۰۲۷ میاد😭💔
    ______
    نمیدونم از کجا شنیدی ولی توییتر من وصله چک کردم چیزی نذاشتن😭💔
    جی پی تیم هم میگه هیچ تایید رسمی ای نشده

    • ای بابا... می‌دونی چیه الان تو چارسو توئیتشو گذاشتم نمی‌دونم کی بیاد ولی هر وقت اومد برو ببینش بگو راستکیه یا دروغکی(بار دهمه این کامنتمو می‌ذارم نمی‌دونم چرا نمیاد/:)

  • میگم فصل ۶ که ربطی به مانگا نداره؟داره؟اگه داره برم مانگاشو بخونم

    • نیاز نیست حتما مانگا رو بخونی فصلای قبلو دیده باشی کافیه🤝

    • اره اون رو که دیدم پارسال تابستون

  • بچه ها آرامشتون رو حفظ کنید
    هیچ تایید رسمی ای نداریم چون برا ادامه مانگا کافکا و هاروکاوا د*ع/واشون شده و فعلا مانگا نمیاد چه برسه به انیمه
    ولی پیش بینی ها به ۲۰۲۷عه

    • والا فکر کنم دعواشون تموم شده چون تایید رسمی کردن✨(توییت زدن)

    • لونا اینقدر اطلاعات از کجا میاری💔💔💔به ما هم بگو

  • عالی...
    تاریخ دقیقش کی هست حالا؟
    من چند وقتoff بودم
    ولی دیدید پیش بینیم تو پستم درست بودددد
    یوهاها😂😂😂

    • نمی‌دونم والا فقط توئیت زدن تایید کردن ۲۰۲۷ میاد😭💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.