اینجاب zoeeey بالاخره تصمیم به بیو زدن گرفته یکم منو بشناسیم؟~
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینجاب zoeeey بالاخره تصمیم به بیو زدن گرفته یکم منو بشناسیم؟~
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ماینهههههههههههه❤🎀
دور بشید ماینه 💞🤓
☝🏻🫂
هورااا🤓💞
خوشبختم🎀🎊
شخصیتت 💯✨>>
مایل به فرند قشنگ 😁؟!
ممنون خانومیی✨
حتما خوشحال میشممم
😁🎀
نگفتی تو بیوت ولی فکر کنم دختری
خوشبختم زیبا . بیوم هست اگر دوست داری بخونش بیشتر آشنا بشیم 🤓
وای آره خودم فهمیدم ولی گفتم شاید چون اسمم رو زویی گذاشتم دیگه بفهمین-
حتما ، خوشحال میشم بشناسمت✨
جوننن🌸🌱به شهرتون سفر کردم خیلی عالی بود مخصوصا زمستون یه حال خوبی میداد🌱از کارخونه هاش هم بازدید کردیم✨
عالیییه خیلی خوبه خوشت اومد
خوبه زمستون اومدی اگر تابستون بیای فکر نکنم بتونی تحمل کنی- ما که به یه بد.بختی زنده میمونیم😂✨
خودم تاحالا کارخونه هارو نرفتم-😂
محسنی کراشم روت.
من دیگه تا آخر عمرم تو بلاگ به عنوان محسنی شناخته میشم🤣
🤣🤣🤣
سلام زیبا خوشبختم، اگه چیزی نوشتی خوشحال میشم جز اولین نفراتی باشم که میخونمش😍🌹
ممنونننن✨
قصد نوشتن دارم ولی معمولا به اون بخش حوصله داشتن نمیرسه... ولی چشممم
منم خوشبختم✨
به به خوشبختم
ممنون منم همینطور✨
چه خانوم خوشگلی 😝🛐💞
ممنوننن قشنگی از خودته✨
جوننن بابا چه خانوم فرشته ای . زیادی کمیاب نیستی شما ؟؟
ممنونننن نظر لطفته با این سلیقه قشنگ خودت✨
قربونتم خانوم