خب سلام به بیو من خوش اومدین همونظور که در تصویر میبینید فرصت کمه و هیچ ادمی انقدر خلاصه نیست که توی پست بیوش بتونه خودشو توصیف کنه اول از همه من Hedi ام (ریل نیممه) متولد سال ۸۹ ام و فروردینی ام
ادمی اجتماعی و یه ذره رکم و خیلی دوست دارم رفیق پیدا کنم (الانم زیاد دارم) برونگرا ام با این حال وقتی یه مجازی میرسم بعضی وقتا نمیدونم چی بگم چون ادمیم که بیشتر با دستام حرف میزنم ، خلاصه بگم ESTP ام (البته فعلا) از ورزش کردن لذت میبرم و خیلی ورزشا رو امتحان کردم و یه ذره ام ویولون بلدم تو ریاضی خیلی نمره خوبی میارم و عاشقشم، عینکی ام ولی خیلی کم میزارمش، قیافمم ایرانیه دیگه.. چشم ابرو مشکی اینا.
خب دیگه باید برم سراغ علایقم. مامانم (مامانیم یه ذره)، دوستام، گربه ها، انواع سبک اهنگ ها، فیلمای جنایی، لازانیا (باهاش راحت میتونید گولم بزنید)، از همه چیز یه ذره (میگید یعنی چی؟ خب کیپاپ و انیمه و...) همه رنگا رو هم دوست دارم، سفرم خیلی دوست دارم و همیشه میخوام سخنرانی کنم ولی واسه دوستام بیشتر شنونده میشم، برعکس همسن و سالام مهمونی هم زیاد دوست دارم (فقط خانواده پدری نباشه)
از چیز زیادی بدم نمیاد ولی صدای بچه ها و چیزای شلوغ و نور اذیتم میکنه از ادمایی که همیشه طبق ترند ها میرن پیش هم خوشم نمیاد چون خود واقعیشون نیستن و یه ذره تکراری میشن.. خلاصه از خیس شدن موهامم خیلی بدم میاد و غذاهای برنجی زیاد نمیخورم (ولی مجبوری میخورم)
خب اینجا نکات اضافی هست که شاید واسه بهتر شناختنم بخواید بدونید ادم شکموییم و همیشه پولامو میدم واسه خوراکی و همیشه در حال جوییدن ادامسم (زاویه فک میسازم🤣) اها امینم هم خیلی خوشم میاد و خیلی ادمیم که نمیدونم چطوری بگم اشتباه تایپی زیاد دارم (الان متنمو دادم چت جی پی تی ببینه غلط املایی ندارم) و اینکه اصلا به گوشیم وابستگی ندارم و بیشتر لپ تابمو دوس دارم
عزیزان انگاری در جریان نیستید ولی دچار توهم شدید چون این خانومی خوشگل اگه قرار باشه واسه کسی باشه واسه منه ، شوعر خودمه اصلا تا با کفش پاشنه بلند بیست و پنج سانتی نیوفتادم دنبالتون پیشته شید
با سپاس🌹
مال منن
خانومی نازه منه☝🏻
دیر رسیدم به این معنا نیست که عیدی مال من نیست شیر کاکائو منه الو
هیدی؟ دختر خانوم منهه
هیدی ماینه منه☝🏼نزدیکش نشید
ایشون دختر خوشگل منهههه
هیدی نانازبلا و جیگر خودمه 🤍
نبینم اذیتش کنید که بد میبینید
وای چخ آدم نازی😦
قطعا به پای شما نمیرسیم گللل
خیلی هم میرسی
🧚♀🧚♀
ششش نخیرم نخیرم نمیرسم
ایس قهر میکنم خیلی هم میرسی☹☹
خقه سوووو نمیرسمسمنسنسنسوس
میزنمت زنک خیلی هم میرسی ا👎👎👎
قوح نخور بشین سرجاتتت
من شمارو نمیخورم😦
(حاضر جوابی سال ۹۹)
قلبم شکست خانومی😱😱😱
دیگه به من میگن شکننده ی قلوب😒
اهه البته بانو لعنت بر منکرش👐👐
😝😝
خیلیییی نااازی توووو
فدات لطف داری