بیا تو دم در زشته..
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیا تو دم در زشته..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه سوال شما هم هنوز بخش پیام هاتون درست نشده؟
من چند تا متن اونجا هست اونا رو میزنم برای پیام، من به گفتن درود عادت ندارم، کلمه ی سلام رو هم نداره، دارم میمیرمممم
داداش چیزه من لیست دوستام پره نمیتونم بیارم بمون ببینم میتونم یا نه یه لحظه
آقااااااااا دیر رسیدممممم😭😭
(متاسفانه کور تشریف دار-)
حق بوددددددد😭😭
اشکال نداره فداسرتتتتتتتت
بوثثثث
قربونتتتت 😭😭
بچه تو کی پست گذاشتی من ندیدممم
خسته نباشی عالی بود قربونت برم🫠✨🩷
والا تو چند روزی هست پیدات نیست
بوثثثث
دارم توسط امتحانا نابود میشم😑
عجیبه همشون به واقعیت پیوست🤨
عیبابا عیبابا
عالیییی بودنن خانومیییی🛐🛐
مثل شوما که نمیشههه
عاخخخخخ
چیشد؟
هیچ😍
فرصتتتتتت