همونطور که از نام کاربریم پیداست، من بارانم. ۱۴ سالمه و کرج زندگی میکنم. تایپم INTP ئه و موهام تا گردنمه و خرماییه. البته فازشون معلوم نیست، توی نور که میرم قهوه ای شکلاتی میشن. بهم میگن قدم بلنده، ولی بنظرم معمولیه (۱۶۵). یه آدم منطقی، حساس، درونگرا، شلخته، تنبل، و مودیام. توی اوقات فراقتم ژورنال نویسی میکنم، خیال پردازی میکنم، آهنگ گوش میدم، و فیلم و سریال میبینم. فیلم و سریالای زیادی رو دوست دارم، و واقعا سخته یکی رو به عنوان مورد علاقم انتخاب کنم. سریال های واکینگ دد، صد نفر، استرنجر تینگز، اسکینز، آلیس در سرزمین مرزی، هانیبال، و فرام، سریالایی هستن که الان به ذهنم رسیدن و دوستشون دارم. فیلم سینمایی مورد علاقم dairy of a wimpy kid ئه، هزار بار ریواچش کردم. از هری پاتر، مین گرلز و interview with the vampire هم خیلی خوشم میاد. به مدت ۶ سال هم اوتاکو بودم، ولی تازگیا نسبت به قبل خیلی کمتر انیمه میبینم. عاشق اتک، تابستانی که هیکارو مرد و بلو لاکام.
قائله علایق من به اینجا ختم نمیشه، دیوونه انیمیشن دیدنم هستم. انیمیشنایی مثل ریک و مورتی، متال فمیلی، آرکین، حفره، خانه جغد، سیرک دیجیتال، هازبین هتل، و هلوواباس واسم جایگاه ویژه ای دارن، مخصوصا خانه جغد که هرچی میبینمش بازم میخوام ریواچش کنم. کاراکتر مورد علاقم کیه؟ متولومیول. احتمالا با خودتون میگین این کی بود اصلا؟ این برادر یکی از کاراکترای فرعی بود، که اون اوایل بدجنس بود و بعدا مثبت شد. بین کاراکترای اصلی، گاس و هانتر و لوز عشقای منن. میراکلسم قبلا میدیدم، ولی تا آخر فصل ۵ دیدم و دیگه ندیدم. چرا؟ چون گرافیک جدیدش واسم تحملش سخت بود.
کتابم میخونم، بله. شاید با خودتون بگین ایول، داستایوفسکی یا بنجامین فرانکلین؟ باید بگم، کتابای داستانی و تصویری که کمدی باشن. مجموعه dairy of a wimpy kid از جف کینی قطعا مورد علاقه منه. من the last kids on earth هم با عشق و علاقه میخونم، چون شاهکاره بنظرم. شاید عجیب باشه، ولی کاپیتان زیر شلواری هم خیلی دوست دارم. میدونم اگه بندازنم توی یه کتابخونه، میرم پیش بچه ها تا کتاب مصور های مارول رو بخونم، به جای اینکه برم سراغ کتابای فلسفی. توی کتابای رمان، از کتابای بخش دی و هری پاتر خوشم میاد.
یادتونه گفتم آهنگم گوش میدم؟ ردیوهد و گوریلاز گروه هاییان که دیوونه شونم. Clint eastwood، feel good inc، man of war، creep آهنگ هایین که مورد علاقه منن. از ملانی مارتینز، بیلی، لانا دل ری، کانن گری، HIM، و Hot freaks هم خیلی خوشم میاد.
یسری خرت و پرت نهایی بگم و پست رو تموم کنم. بنده سنتور میزنم، و فلوت و بلز و دف هم بلدم. جانی گرینوود همیشه الگوی زندگیم بوده، و دلیلی که دلم میخواد موسیقی رو بیشتر از قبل یاد بگیرم و درکش کنم. نزدیک ۲ ساله فن فناف ام و فاکسی رو خیلی دوست دارم، و با عرض پوزش، از ویلیام افتون خوشم نمیاد. مهم ترین چیزی که تو زندگیم دارم خدا و خانوادمه، واسشون ارزشی قائلم که از هرچیزی که دوست دارم بالاتره. BL هم دوست دارم، ولی نه تایلندی. BL های غربی خیلی دوست دارم، مخصوصا Eyewitness و red white and royal blue. همین دیگه، شرمنده خستتون کردم🗿🙏.
نظرات بازدیدکنندگان (0)