دزود بنده یه اذم بی ادب ولی باشعور و باشخصیت و با فرهنگ محترم و متشخضم. دزسته الان هیچ اهمیتی نداره که من کیم، ولی بیاین ببینیم اصلا من کیم؟
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خوشبختم ایوان😸
فقط اینکه سوالم ازت این بود خانم بودی شما؟(ببخشید ولی برام خیلی سوال بود😅)
همچنین🛞
نح
آهان ببخشید😄
ار آشناییت حوشخالم
ایموجی مورد علاقت خیلی زیباست 🤣👍🏻
مزسی🛞🛞
خوشبختم از آشناییت ایوان
اولین باره همچین اسمی میشنوم، اسم قشنگی داری🌟
🛞🛞🛞
🛞🛞🛞🛞
خوش اومدی به تستچی🎀
مزسی🩶🛞
کشته ایموجی مورد علاقم😂😂
🛞🛞
خوش اومدی، امیدوارم لحظات خوبی رو اینجا بگذرونی
مزسی مزسی
خوش اومدیی
ذستت دزد نکنه🛞
خوش اومذی خیلی هم ریبا 🌚
متشکزم😺