1 ماه پیش 7 اسلاید 378 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • ایده هات عالی بودنن ولی خب من یکم زیادی تنبلم:>....

  • ۵ خرداد خلاص میشم خداایاااا

  • ایشالا که به زودی کتاب ها و یونیفورم و گاما را آتش میزنیم🥸💔

    • من که یونیفورم رو باید نگه دارم ولی کتابام رو میدم به یکی که نیاز داره

  • والا من که ۳ ساله زبان میرم

  • منی که یازدهم هستم و علاوه بر امتحانات مدرسه ای ام که برای خرداده، تیر ماه هم باید برم مدرسه که امتحان نهایی بدم.
    بعدش هم باید برم کارآموزی که مجموع ساعتاش باید بشه ۱۲۰ ساعت(کلا از تابستان محروم هستم😭💔).

  • اول باید منه بدبخت هفت خان امتحانای خردادو رد کنم تا بتونم به یه تابستون پر آرامش برسم خیلییییی منتظرم ولی نمره هام برام مهمه و مجبورم عین چی- درس بخونم🙂💔😭😭😭😭

  • عالییییییی بوددد

  • بخواب✔

  • imageAtena
    آفلاین

    من دوست دارم تو گوشی باشم همش ولی روزی بیشتر از نیم ساعت یا یک ساعت گوشیمو نمیدن حتی تابستونا 😭 تازه گفتن باید کل تابستون رو درس های سال دیگه و هوش کار کنم 😭

    • خوبه که 😊

    • اینکه محشره

    • imageAtena
      آفلاین

      کجاش محشره من دلم میخواد کل روز گوشی دستم باشه 😭

    • imageAtena
      آفلاین

      من میخوام کل روز گوشی دستم باشه کجاش خوبه 😭

  • عالیی بودد💕🫂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.