ددرررووددد چطورید خوشگلای خاله نیک 🍥 من کاربر عمه اپراتور 2 هستم ولی پروفایلم رو تغییر دادم کلا 🍥 تابستون که نزدیکه و ما باید یه برنامه ای بریزیم پس لتسس گووو🍥
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ایده هات عالی بودنن ولی خب من یکم زیادی تنبلم:>....
۵ خرداد خلاص میشم خداایاااا
من 9 خرداد
هه😃💔۳۰خرداد تموم میشم..
اخی
ایشالا که به زودی کتاب ها و یونیفورم و گاما را آتش میزنیم🥸💔
من که یونیفورم رو باید نگه دارم ولی کتابام رو میدم به یکی که نیاز داره
والا من که ۳ ساله زبان میرم
من 4 ساله زبان میرم
3 ساله نقاشی
2 سال هم تیزهوشان
من هم نقاشی میرم خیلی وقته💜
من هم تیزهوشانم بسکتبال هم میرم
منی که یازدهم هستم و علاوه بر امتحانات مدرسه ای ام که برای خرداده، تیر ماه هم باید برم مدرسه که امتحان نهایی بدم.
بعدش هم باید برم کارآموزی که مجموع ساعتاش باید بشه ۱۲۰ ساعت(کلا از تابستان محروم هستم😭💔).
اول باید منه بدبخت هفت خان امتحانای خردادو رد کنم تا بتونم به یه تابستون پر آرامش برسم خیلییییی منتظرم ولی نمره هام برام مهمه و مجبورم عین چی- درس بخونم🙂💔😭😭😭😭
عالییییییی بوددد
بخواب✔
من دوست دارم تو گوشی باشم همش ولی روزی بیشتر از نیم ساعت یا یک ساعت گوشیمو نمیدن حتی تابستونا 😭 تازه گفتن باید کل تابستون رو درس های سال دیگه و هوش کار کنم 😭
خوبه که 😊
اینکه محشره
کجاش محشره من دلم میخواد کل روز گوشی دستم باشه 😭
من میخوام کل روز گوشی دستم باشه کجاش خوبه 😭
عالیی بودد💕🫂