اول از همه بگم ناظر عزیز دسته بندی به دلیل شرایط انیمیشن ناچارا درسته و پست چیزی برای رد کردن نداره. من این پست رو قبلا ساختم منتشر شد ولی پرید نمیدونم چرا دوباره ساختم چون زحمتی که چهار روز براش کشیدم اذیتم میکرد تو صفحه ام نباشه:)))
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بچه ها مرسی که به لیست هاتون اضافه کردید😭💞💞💞
لوسی مظلوم تر از مظلوم های غزه (نمیتونن خاویار بخورن) 🥺
لوسی مظلوم تر از بچه های غزه
من با پست های تو و دوستان با هازبین هتل آشنا شدم ( ولی هنوز ندیدم )ولی اطلاعات زیادی دربارش دارم . لیلیث چرا ؟چرا با لوسیفر این شکلی کردی ؟ چرا با دخترت این شکلی کردی ؟ چارلی چرا؟ نه واقعا چرا چارلی ؟عالی بود
خوشحالم از اینکه من باعث آشنایی شما با هازبین بودم باعث افتخاره ، راستش هنوز در حد تئوری مونده هیچکس نمیدونه چرا لیلیث ولشون کرده ولی چارلی از نمک نشناسی بود
توی فصل سه معلوم میشه احتمالا چون بیشتر درباره اش قراره بدونیم و نقش نسبتا مهمی داره لیلیث توی فصل سه
تازه قسمت اول بودم...😦
ادامه بدی میفهمی 💔:)
ادامه میدم
خیلی قشنگه قول میدم پشیمون نمیشی
آره از قسمت اولشم خوشم اومد
دلیل اصلی تنفرم از چارلی:
منممم
لوسی بچم
نتیجه قضاوت اشتباه بهشت اینکار و باهاش کرد
شاهکار کردی🤓💞
فداتتتت🤍💞💞
چخبر شده؟کی گزارش زده به منم بگید😟
@シ 𝑨𝒛𝒓𝒂𝒆𝒍
بچه ها مرسی که به لیست هاتون اضافه کردید😭💞💞💞
______
منمبرماضافهکنم
😭مرسییییییییی💞