خاله آیکو تصمیم گرفت دلش رو بزنه به دریا و ی چیزایی بگه😼
ی توصیه من به همه کسایی که این مشکل رو دارند،کسایی که نمیخوان باهاتون دوست باشن به درک! واقعا به نظرتون داخل زندگیتون فایده ای داره؟ آخرش که چی؟! چی حل شد؟ جز اینکه پیششون تنها ترین! ناراحت و حس خوبی ندارید! و فقط به خودتون آسیب میرسونین! ی خورده فکر کنید، ی خورده به خودتون اهمیت بدین...زندگی فقط یک باره تو این دنیا... اجازه بدین که باهاتون بدرفتاری کنند تا بعدا فقط خودتون را سرزنش کنید و خودتون رو پیششون کوچیک کنید. یا... اینکه خودتون رو بپذیرید، همه ی آدم ها باهم متفاوت اند، نذارین همکلاسیاتون باهاتون بدرفتاری کنند بهشون نشون بدین که نمیتونن همچین غلطی کنند💗🎀🌱 با آدم های سالم دوست باشین تا سالم باشید و از آدم های خراب دوری کنید تا مثل اون ها کم کم نشید. اگه کسی نبود همون بهتر تنها باشین.🌱 (اینو ی بار تو ویسگون گذاشتم، گفتم برای شما هم کامل بذارم🤭)
البته فقط ی اسم ازش بردم چیزیهم نیست که خیلی توجه کنه😂 ولی جدی میگم همیشه احترام هم رو حفظ کنید.
ی خاطره از همین دارم. من و فاطی(همون دوستم) باهم بودیم پایین(خونمون شهرک و آپارتمانیه) بعد صدای ی پسر کوچکلی از پنجره اومد که به ما گفت:"خوشتیپ!" منو فاطی سرمون رو بالا آوردیم تا ببینیم کیه پسره رفته بود. صداش قشنگ بچهگانه بود دیگه حتی بچه ها هم کم کم با همین روند به غریبه ها احترام نمیذارن🗿
ی مثال: من ی خاطره دارم که بذارین براتون بگم... ی روز چند نفر برای بهداشت اومده بودند. (مدرسه ما راهنمایی دخترانه) ی خانوم داخل کلاس ما داست حرف میزد درباره بهداشت و تغذیه، کل کلاس پچ پچ بود یعنی بعضی ها واقعا شعورشون خیلی بالا بود که حرف نمیزدند. بعد زنگ تفریح که خورد، این خانوم دید که بعضی ها علاقه ای نشون نمیدند گفتش که هرکی دوست داره بیاد سوال بپرسه. ی دختره(اصلا هرچی درباره اینکه ازش متنفرم بهتون بگم کم گفتم به خاطر ی دلایلی🗿) ی ف.حش رکیک خیلی بدی داد، مدیر فقط ی زنگ کامل داشت بهمون میگفت چقدر بیشعوریم🗿💔
در ادامه اسلایس قبل بهتون بگم از چهرش کاملا مشخص بود ی احساس بزرگی میکرد- از قصد هم داده بود.🤓 ________________________________ برای من که جواب داد، یادتون باشه خیلی جدی باشید و نخندید😌 جیت❎️ جِدیّت✅️(ایشالا که درست نوشتم)
موافقم
هیچوقت نباید دوست هاتون رو در قالب شوخی مسخره کنید و بهشون القاب بد بدید.
احترام تو رابطه مهمه و این صمیمیت نیست.
صرفا حد و مرز رو از بین میبره و به هر حال هم آسیب زاست مخصوصا از طرف یک فرد نزدیک.