وای خداااااا
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
وای خداااااا
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وقتی میگم از گتو خوشم میاد منظورم این گتو هست....
فدات شم زیبا😭✨💓🫂
خدا نکنه (زیبا نیستم)
نگو اینجوری🙉
پست هات🛐
مرسی ماه رو💓🫂
اس 2..همینه💔کسی که توگا واقعا و بیشتر از همه دوسش داشت توایس بود..
وای توایس خیلی خوب بود😭😭😭
خیلی قشنگ بود😭
ممنونم عزیزم🎀✨
بسیییی عالیییییی ✨
خسته نباشی ❤
کولاک کردی با پستات 🤓
مرسی زیبا🫂🎀
شعر آخر و پست🛐🛐🛐🛐🛐
فدات شم💓✨
کلا پست هات رو دوست دارم ولی این اسلاید آخر رو بیشتر از همه دوست دارممم توی این پست. میشه یک بار هم سانمی کانائه هم باشن؟
در کل خسته نباشی🐥
وای اصلا اون دو تا رو یادم رفته بود😭💔
مرسی ماه رو✨
مثل همیشه عالی و بی نقص✨🍃
ممنونم زیبا🥹🎀
حقیقته خوشگلم✨🫠
فدات شم🫂✨
🫠🫠♥
برادر در حال پخت و پز در دسته انیمه :
فدات شم😫💓
گریهههه😭😭😭
خیلیییی احساسی بودددد
ممنونم🫂
فداتت