درود به همه🎀 میخوام یه بیو از خودم بدم پس بیزحمت رو ادامه کلیک کن❤️
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود به همه🎀 میخوام یه بیو از خودم بدم پس بیزحمت رو ادامه کلیک کن❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه سوال، به خدا به پیر به پیغمبر یه پست میم از تستچی ساختم ۵ روزه منتشر نشده ایم برا چی دودیقه ای منتشر شد😑
خوشبختممممم❤
موفق باشی توی تیزهوشان 🎀🤝🏻
ممنونم❤
اوتاکو هم هستمممم
انیمه هایی که دوست دارم رو ممکنه ندیده باشی ولی انیمه هایی که دیدی رو بدون شک منم یه بار هم شده تو زندگیم دیدم🤣💗
ایرانییـ... نه جدید ندیدم و حقیقت علاقه ای ندارم ولی از قدیمیا رو دیدم اینا رو هم خوشم اومد : مسافران؛ برره؛ ساختمان پزشکان
ببینشون من خودم هنوز قسمتای تک رقمی ساختمون پزشکانممم🌷✨
اینا استیکرای مورد علاقمن🥹🪻:
🪻🥹✨🌷💗🤣🎀💓🫶💃🫠😭و اینا ولی در بعضی مواقع:💔❤🔥❤🩹😞✅🥱🤗🤭
منم برره رو خیییلی دوست دارم ، ساختمان پزشکان رو دیدم ولی مثلا تک و توک تلویزیون نشون میداد میدیدم
ها ای که گفتی، ای یعنی چه؟(شیرفرهاد😅)
منم سنم... خب نه هم سن نیستیم ولی خیلی مهم نیست 🤣❤🔥
باور کن نمیدونم چرا بقیه ریاضی دوست ندارن مگه چه هیزم تری بهشون فروختن😞🎀
منم کتاب فانتزی تخیلی خیلی دوست دارممم🥹🪻تا حالا مجموعه های« رامونا»یا «خاطرات یک بچه ی چل. من/بی عر. ضه»رو خوندی؟ ماجرا های کاراگاه ماریلا یا مانگا پرتقالل من خودم خیلی کتاب دوست دارم ولی به ندرت می خونم سخت پسند هم هستم برا همین خیلی دوست دارم با یه نفر راجب شخصیت های کاراکتر های تو کتابم حرف بزنممم پرتقال رو حتما بخون خیلی قشنگهههههه میشه گفت قاشقانه کمدیه.....
دقیقا، همینه🤝🏻🤝🏻
ماینههه 😼💗
چه اراده ای منم می خوام برم تیزهوشاننن🥹🪻