1 ماه پیش 6 اسلاید 1,428 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (63)
  • من گوشیم مال خودمه ولی بیست و پنج ساعت در روز خانواده توشن وقتی گوشی خودشون شارژ نداره

  • imagered
    آفلاین

    عالی بود

  • عالی بود خوشگل!🧊💘موفق باشی💁🏻‍♀❕
    پستم منم بررسی میشه؟ناظرا میشه چک کنید!؟
    پین؟📸😭

  • من از 9 سالگی گوشی دارم، یه مدت چک می‌کردن ولی دیگه الان نمیکنن😅
    مگر اینکه خودم بهشون بگم

  • هممم آیا منم که فقط تو ۱۵ سالگی هنوز گوشی نداره از گوشی خواهرش استفاده میکنه ؟!
    اینکارو بامن نکنید من شکست عشقی می خورماا

  • بخوام من از سوتیام بگم یه تومار طول میکشه از مال همتونم بدتره🙏
    خسته نباشی ساحلی

  • هیچوقت گوشیم رو چک نمی کنند
    زمان هایی بوده که اگه چک می کردن بدبخت می شدم اما پاک سازی کردم هرچند الان یچیزهایی به لطف پینترست تو گوشیم دارم که اگه ببینن ...
    آره دیگه

  • من از ۴ سالگی تبلت داشتم و هیچوقت گوشی مامان بابام رو استفاده نمی‌کردم ولی وای)))) چقدر سخته

  • من کلایس دوم که بودم و کرونا شد یه سالش با گوشی مامانم بودم بعد 9 سالگیم برام تبلت گرفتن سه سال بعد حافظش پر شد و کلا کند شده بود کسایی که تبلت داشتن درک میکنن خیلی رومخهه
    بعد برام گوشی گرفتن که الان دو ساله دارمش
    ولی خب خطایی ازم سر بزنه جریمه دارم توسط پدرم و خب بعد از چند باری جریمه آدم شدم 😂😐🥲

  • تا سه چار سال دیگه باید اینو تحمل کرد
    چه عالی🤠💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.