🦋به پست خوش اومدید!
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
🦋به پست خوش اومدید!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها هیچ امیدی نیست که گوجو زنده بشه؟🧐
متاسفانه فکر نمیکنم.🥲🌸✨
باید بریم بالای سر گگه
کی بریم حالا؟
من بعد از بلایی که سر گوجو آورد هروقت بشه میرم بالای سرش،شما فقط تایم بگو.🥲🍡
باشه پس اولین روز تابستون چطوره؟
کاملا موافقم.😁🍡🎀
اسلاید آخر خیلی حق بود
همشون همینن
این که نود درصد کاراکتر های اصلی پدر ومادرشوم یوخ
خیلی زیادی حقیقته
دقیقا همینطوره.🥲🌸✨
اسلاید هفت، قطعا اتاق
اتاق بیچارهای که باید صداشونو تحمل کنه.🥲✨🌸
اسلاید ۷ قطعااااا اینوسکه👍😼
گریه شاید ولی فکر نکنم کوتاه بیاد و از اتاق بیاد بیرون.😂✨🌸
اره مقاومت میکنه😼
اسلاید ۷:
اکسیژن اتاق که گریه کنان داره میاد بیرون🤣👍
حتی اکسیژنم کوتاه میاد اونا نمیان.😂🌸✨
اکسیژن بیچاره، مجبور اون اتاق رو تحمل کنه🤣🤣
واو چه آموزش قهرمان های باحا- 😀
"بشر نمیتواند چیزی به دست آورد، مگر اینکه ابتدا چیزی در ازای آن بدهد." 🥺
دقیقا،ولی بیچاره کرکترهای اصلی همیشه هم یک چیز رو از دست میدن🥲🌸✨
قبول دارم واقعا.
یک سوال تو اس ۷ اون پایینی سمت راست لیوای بود که داشت به زیک غذا میداد ؟
بله خودش بود،و چه غذای خوشمزهای هم داشت میداد.😁🌸🍡
سوال منم همونه
دقیقا چی بهش میداد؟
چیزی که دستش بود رو.یک غذای "بامزه" که جزوی از میم بود.😁🌸✨
اس ۷ اون اتاق بدبخت
دقیقا مطمئنم دیوارها اول گریه میکنن.😁🎀✨
۹:
خب...منم الان دیگه دارم گریه میکنم...
بیا باهم گریه کنیم🥲🌸✨
جواب اسلاید هفت:صددرصد اتاق
شکی نیست.😁🌸✨