1 ماه پیش 12 اسلاید 664 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (43)
  • بچه ها هیچ امیدی نیست که گوجو زنده بشه؟🧐

    • متاسفانه فکر نمیکنم.🥲🌸✨
      باید بریم بالای سر گگه

    • کی بریم حالا؟

    • من بعد از بلایی که سر گوجو آورد هروقت بشه میرم بالای سرش،شما فقط تایم بگو.🥲🍡

    • باشه پس اولین روز تابستون چطوره؟

    • کاملا موافقم.😁🍡🎀

  • اسلاید آخر خیلی حق بود

    همشون همینن
    این که نود درصد کاراکتر های اصلی پدر ومادرشوم یوخ
    خیلی زیادی حقیقته

  • اسلاید هفت، قطعا اتاق

  • اسلاید ۷‌ قطعااااا اینوسکه👍😼

    • گریه شاید ولی فکر نکنم کوتاه بیاد و از اتاق بیاد بیرون.😂✨🌸

    • اره مقاومت میکنه😼

  • اسلاید ۷:
    اکسیژن اتاق که گریه کنان داره میاد بیرون🤣👍

    • حتی اکسیژنم کوتاه میاد اونا نمیان.😂🌸✨

    • اکسیژن بیچاره، مجبور اون اتاق رو تحمل کنه🤣🤣

  • imageStaryu
    مدتی نیستم

    واو چه آموزش قهرمان های باحا- 😀
    "بشر نمی‌تواند چیزی به دست آورد، مگر اینکه ابتدا چیزی در ازای آن بدهد." 🥺

    • دقیقا،ولی بیچاره کرکتر‌های اصلی همیشه هم یک چیز رو از دست میدن🥲🌸✨

    • imageStaryu
      مدتی نیستم

      قبول دارم واقعا.

  • یک سوال تو اس ۷ اون پایینی سمت راست لیوای بود که داشت به زیک غذا میداد ؟

    • بله خودش بود،و چه غذای خوشمزه‌ای هم داشت میداد.😁🌸🍡

    • سوال منم همونه
      دقیقا چی بهش میداد؟

    • چیزی که دستش بود رو.یک غذای "بامزه" که جزوی از میم بود.😁🌸✨

  • اس ۷ اون اتاق بدبخت

  • ۹:
    خب...منم الان دیگه دارم گریه میکنم...

  • جواب اسلاید هفت:صددرصد اتاق

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.