نقاشی من از بی تی اس (مرسی که ین پست رو انتخاب کردید✨🩷)
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نقاشی من از بی تی اس (مرسی که ین پست رو انتخاب کردید✨🩷)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
درود
من فرشته ی نجاتتم
خب گلم فقط نظرمو دارم میگم میخوای جدی بگیر میخوای جدی نگیر (یه ارمی داره حرف میزنه)
اول نقاشیتو که کشیدی با خودکار مشکی دوباره روشون رو بکش و اینجوری خیلی خوشگل تر میشه
دوم سایه هم که بزنی عالی میشه
و در اخر اسلایس اخر هوانگ این یوپ و چالش صد البته خوابشونو دیدم
بدروددد
ممنونم از پیشنهادت عزیزم💖😘
فدات
هوانگ این یوپ
واییی اسلاید هشت💕😭
سلاممممممممم🧡✨
خیلی قشنگ کشیدییییی🧡✨
خدایی نقاشی توی دفتر خط دار خیلی بهتر در میاددددد (برای من که اینطوریه)
مرسیییی🥹😘✨
آره برای منم اینطوریه🫠
خیلی نقاشی هات قشنگ بودن 🥰
ممنونم💖💖💖
هوانگ این یوپ عه
پین شم ؟
دوست داری ببینی؟
هوانگ این یوپ عه
درسته؟
نه تاحالا خوابشون رو ندیدممم
آره درسته😍✨
اره درسته✨
دوست داری ببینی؟
آرههه خیلییی🥰