(ترجمه کار خودم نیست) این اخرین چیتر از فاز اول بونگوعه
30 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
(ترجمه کار خودم نیست) این اخرین چیتر از فاز اول بونگوعه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فرصت؟
چرا داستان رفته رفته بجای واضح شدن پیچیده تر میشه💔😞
این است قدرت کافکا
کافکا
یه سا./دی/سمی از نوع شدید✅
✅
ساد✨یسمی خلاق و داستان پرداز 🌚
نگو آکوتاگاوا مرده
اکو تازه تغییر کرده،غیر منطقیه اگه مرده باشه
خب امیدوارم خرفت درست باشه به هر حال نمیشه کافکا رو پیش بینی کرد 😵💫
لندن؟!انگلستان؟!کافکا اینا چیهههه؟!لندن نمنههههه؟؟؟؟؟اکو کو؟دازای کو؟
چیبگم...
کاری ندارم فقط بگید فیودور بازمیگرده...
بعید نیست
بنظرم با توجه به شرایط احتمالش هست...
احتمال داره به خاطر موهبتش،
من مانگارو نخوندم مافیا کی رو از دست داده؟
دقیق نگفته کی
شاید تاچیاهارا باشه شایدم اکو
میشه مانگا رو از بعد انیمه بزاری نمیدونم کجا برم بخونم
امم...توی همین تستچی بعضیا گذاشتن(میخواستم بزارم ولی خب همین مانگا تا منتشر شده دوبار رد شده،واقعا سخته گذاشتنش)
دازای توی جمع آژانس نبود...
این دو احتمال میده(شایدم بیشتر)
1.موری درخواست کرده که دازای برگرده مافیا
ممکنه غلط باشه چون توی جمع مافیا احتمال خیلی زیاد نشونش میدادن
2.دازای برگشته باشه زندان
منطقیه اما چرا آتسوشی هیچی راجب دازای نگفت؟
شاید برگردوندنش به همون زندان،ولی خب چرا؟
دازای کو؟آکوتاگاوا؟سیگما کجا رفت؟اینجا چه خبره؟؟؟
اروم باش