1 ماه پیش 8 اسلاید 145 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • اگه درباره رشته انسانی و درس هاش سوالای بیشتری داشتید میتونم بهتون کمک کنم🦇

  • من هنوز نمیدونم چه رشته ای میخوام برم...

  • سلام خسته نباشی ، خیلی کاربردی و مفید بود☆
    یه سوال دارم ازت ، ممنون میشم جواب بدی :)
    نظرت راجع به رشته ی موسیقی چیه؟

    • خوشحالم که کمک کرده 🦇
      راستش اطلاعات زیادی درباره رشته موسیقی ندارم ولی تا اونجایی که میدونم از رشته هنر باید بری و ازمون ورودی داره که هم عملی هست و هم تئوری
      از قبل بهتره با ساز اشنایی داشته باشی برای ازمون ورودی
      در هنرستان هم ریاضی و علوم و دینی و عربی این درس ها که کلا رشته هنر داره و بیشتر درس ها درباره همون موسیقیه و اگه سازی بلد باشی تخصصی تر میخونیش
      از بقیه رشته ها هم با کنکور هنر میتونی شرکت کنی که باز اول کنکور رو میدی اگه قبول شدی باید ازمون عملی بدی تا بتونی در اون رشته تحصیل کنی✨

  • خیلی توضیحات عالی بود واقعا ممنونم😦🎀✨
    جدی میگم+++++++

  • پست خیلی خوبی بود✨💜
    من به اکثر رشته های هنر علاقه دارم و نقاشی رو واقعا خیلی دوست دارم.از یه طرف هم درآمد چندان زیادی نداره و این یکی از قسمت های بدشه.به احتمال زیاد تجربی رو انتخاب کنم ولی یکم هم میترسم چون رقابت واقعا زیاده

    • درک میکنم، گاهی وقتا شرایط پیش نمیاد که علاقمون رو مستقیم ادامه بدیم اما هنوز هم میتونیم دنبالش کنیم .
      کنکور تجربی سخته ولی اگه بهترین خودت باشی به نتیجه دلخواهت میرسی عزیزم🫶🏼
      مهم نیست چه رشته ای میخونه مهم اینه تو اون رشته بهترین خودت باشی

  • سلام عالی بود خسته نباشی:))
    ممنون از این پست خوب

  • ممنونم کاربردی بود 💞💞

  • ممنون از کمکت
    مرسییی💗🤍

  • من رنگ روغن رو انتخاب میکنم

  • عالی بود خسته نباشی امیدوارم تو رشتت بهترین باشی و بهترین دانشگاه قبول بشی با نظرات هم موافقم انسانی واقعا سخته حتی منطقش واقعا پست خیلی خوبی بود

    • سپاس گزارمم ، امیدوارم شما هم موفق باشی.

    • ممنون میخوام برم تربیت بدنی

    • نظرت با تربیت بدنی چیه

    • تربیت بدنی رشته خوبیه ، از همه رشته ها هم میتونی بری اگه بخوای در دانشگاه بخونی و محدودیتی نداره و از هنرستان هم میتونی مستقیم بری تربیت بدنی .

    • ممنون

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.