آیا می توان از روی نوع پیامک دهی انسان ها را شناخت ؟ بله این پست را مطالعه کنید تا ببینید که می توانید بشناسید
شخصیت بدگمان و پیامک های سوءظن گونه این تیپ شخصیت از افراد مهم است که بداند ، دیگران چه کار می کنند و کجا هستند. آنها به دلیل خصوصیات اخلاقی که دارند به دیگران سوءظن دارند و می خواند مطمئن باشند ه خطری آنها را در این ارتباط تهدید نمی کند. این سوءظن و بدگمانی فقط به جنس مخالف مربوط نیست ، زیرا شخصیت های بدگمان حتی به افراد هم جنس خود نیز سوءظن دارند و می ترسند که در غیاب آنها توطئه ای بر علیه آنها صورت گیرد . صدای کسی می آمد مگر نگفتی تنهایی ؟ چرا دیر به پیامک ها جواب می دی؟ وقتی من تماس گرفتم با کی صحبت می کردی؟ و ... .
شخصیت استرسی و پیامک های دلواپسی در پیامک های این تیپ افراد ، استرس و اضطراب موج می زند و محتوای پیام های آنها بیشتر نشان دهنده دلواپسی و به هم خوردن تعادل درونی است . در بسیاری از مواقع به دلیل داشتن استرس و نگرانی در زمان ارسال پیامک ، اشتباهات املایی در متن آنها دیده می شود زیرا به دلیل شدت اضطراب ، به سرعت تایپ می کنند. تکرار این نوع پیامک ها ، آنها را در گروه شخصیت های استرسی قرار می دهد . مثلا آنها در پیام خود می نویسند :زود زنگ بزن ، چرا جواب نمی دی دارم دیونه می شم ، نمی تونم صبر کنم و
شخصیت توجه طلب و جملات یا متن های طنزآمیز این گروه از اشخاص دوست دارند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند و برای اینکه توجه کافی را بدست آورند از جملات طنز آمیز و یا متن های خنده دار استفاده می کنند. مثلا آنها در پیام خود می نویسند :گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه عیبی نداره به جاش سویا می خورم! تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره! می دونی فرق تو با ریش چیه؟ ریش اصلاح می شه ولی تو اصلاح نمی شی و....
پیامک پرسشی برخی از افراد پیامهای خود را با پرسش و بررسی شرایط طرف مقابل شروع می کنند که خبر از کنترل گر بودن شخصیت ارسال کننده پیامک می دهد . برای این اراد کنترل اوضاع و اطرافیان اهمیت دارد و اگر نوعی خدشه در کنترل خود احساس کنند ، ناراحت و عصبانی می شوند. بنابراین محتوای پیامک های آنها شامل پرسشهایی در مورد مکان و زمان است و در صورت عدم دریافت پاسخ درست ، مکن است لحن آنها تغییر کرده و از جملات تند و یا توهین آمیز استفاده کنند. مثلا آنها در پیام خود می نویسند :چرا نگفتی قراره بعد از کلاس جای دیگه هم بری؟ کی بر می گردی؟برای خرید صدبار گفتم با من برو تا بهت بگم چی بخری و از کجا بخری ، رسیدی حتما به من خبر بده، به خواهرت زنگ بزن بگو ما نمی آییم و...
مرسی بابت زحماتت ولی همه ی اینا معلومه
خیلییییی باحالللل بووووودد 😃😃😃👍👍👍
🌷🌷
باحال بوددددددددد 👍👍😃😃😃😃😃😃😃