سلااام،یونا هستم،به وبلاگ یه روز عادی با یونا خوش اومدی
خیلی خب، صبح که بیدار شدم اول نیم ساعت فقط نشستم پا گوشی_ بعد پاشدم یکم به خودم رسیدم کارای ریزمو انجام دادم و دو ساعت درگیر کلاس آنلاین بودم و امتحان ریاضی خیلی ناشاهکاری دادم
بعد آهنگ خوندم به عنوان تمرین وکال از اونجایی که خواننده ای بسیار عال_اره خلاصه بعد یکم با گوشی ور رفتن هم ورزش کردم حدود یک ساعت، با کمک این دوتا برنامه البته_
بعدش هم یکم رقصیدم_ ورزش بدون رقصیدن ؟اصلاااا بعد رقصیدن ساعت حدود 5 و ربع بود
بعدش یکم انگلیسی تمرین کردم، من معمولا متن آهنگ های انگلیسی که حفظم رو پیدا میکنم و کلماتی که بلد نیستم رو یاد میگیرم از متن آهنگ، اون کلماتی هم که زیرش خط کشیدم کلماتیه که بلد نبودم و الان تازه یاد گرفتم
بعدش هم یکم میزم و... اونجایی که خودمم نمیدونم اسمش چیه ولی روش چیزای دکوری گذاشتم رو مرتب کردم
بعد هم یکم به خودم رسیدم یا همون روتین پوستی.... فکر کنم همون باشه، اصلا هرچی، مهم نیته🤓
بعد یکم آرایش کردم..... اگه بخوام بگم چجوری... اول ضدآفتاب رنگی زدم به جای کرم پودر ،بعد یکوچولو سایه ی صورتی و قهوه ای به پلکم زدم ،البته صورتی خیلی کم بود چون خیلی خوشم نمیاد،دروغ میگم چون مامانم با دمپایی میزن_ 🤡 بعد هم یه لیپ گلاس زدم و تمام
بعدش هم لباسام رو پوشیدم و آماده بودم برای بیرون رفتن... که عموم خیلی به موقع رسید و با هم رفتیم بیرون 🤓
رفتیم بیرون و پولای عمومو به فنا _چیز اندکی ازش خرج کردم🤓 خب خب ببینین چیا خریدمممم مداد رنگی فابرکاستل 36 رنگ اسپری فیکساتیو (اگه درست گفته باشم_) مداد مشکی که روش نوشته فابر کاستل ولی بازم یه چیز دیگه هم نوشته انگار دوتا برند_ولی کیفیتش عالیه خودکار سفید دفتر مخصوص نقاشی پاک کن خمیری جمعا شد 3 میلیون و نیم خیلیم مفت_🤡
بعد هم عموم اومد خونمون یکی دو ساعت موند ساعت 9 رفت، بعدش ساعت 9 و نیم غذا خوردن که در همین حین گوشیمو به این بلندگوعه وصل کردم و جای گوشی هم داشت گوشیمو گذاشتم روش فیلم دیدم و غذا خوردن و عشق و حال خلاصه🤓
بعدش هم یکم رفتم تو برنامه ی مورد علاقم 🤓🤭 و روزم به پایان رسید و در همین حال این پست.
یادم رف بگم _این دوتا هم امروز خوردم_ همین
فرصت!
بالاخره یه ولاگ درس حسابی تو تستچی دیدم
افرین
چه گوگولییی
آخییی چه کوچولییی😭✨
راستی باید بیشتر خرج می کرد-🦦
بهبه
چقد بانمکی✨ 🤩
پولی باز میشه با نت ملی؟؟؟
سیسیمون وصله😝
ششمی؟؟
ارههه