سلاممسلاام
Pink bow is talking:یک..یکو نیم..دو آها صدا اومد سلاام سلاام(با لحن ایمان تو دگم نباش)چطورید بروبچ؟شاید بپرسین چرا کارا تو دهنمه بخاطر اینکه تو فضای باز دارم حرف میزنم_🙆🏻♀️🍰 ناظر جونم نتیجه برات غذای پاپیونی اضافه دادم تایم خوب منتشر کن☝🏻
خب بروبچ این ولاگ مربوط به ۲۱ اردیبهشته نمیدونم کی قراره منتشر شه خب جونم براتون بگه که بعد اینکه کلاس انلاین رو به ص..گی ترین حالت ممکن گذروندم و املت خوردم باید میرفتیم خونه مون چون کار داشتیم(اگه بدونید از وقتی کلاسا انلاین شده تو باغ میمونیم)*تو راه هم استارز گوش کردم و رو ارتم کار کردم😝
بعد گه رسیدیم خونمون با خودم گفتم همونجا برم حموم بعد آماده شم دیگه چه کاریه💞بعد با مامانم پیاده رفتیم ی کافه ی نزدیک از خودمم تو راه عکس گرفتم😝💞
بعد رفتیم اونجا من تونستم بعد ۵۶۶۵۴۳ سال ی میلک شیک بخورم🛐(ی نکته ای هم هست که معلم تکلیف ۶ درس هدیه داده بود هی اون وسطا میخوندم ولی خب عکس نگرفتم)بچه ها هر وقت چیزی برای نشون دادن نداشتم یکی از ارت هامو نشونتون میدم اون بالا سمت راست یکی از ارت هامه
*بچه ها شما ارت اسلاید قبلو به عنوان پیام های خوشگل گانی در نظر بگیرید_ بعد رفتیم مال با مامانم اونجا ۴۶۴۴۳ ساعت گشتیم و من برچسب ژورنال خریدممم(خود ژورنالو ندار_)و بعد رفتیم بیرونشو بگردیممم😝☝🏼
بچه ها از اونجا تینت ژله ای خریدم خیلی خوشحالم😝☝🏼بعد ی سری خرید های نیاز رو کردیم بعد بابام اومد دنبال من و مامانم☝🏼
یخورده با ماشین رفتیم جلو و پارک کردیم تا مامانم بره چیزی که میخوادو پیدا کنه تو اون فاصله من و بابام چیپس خوردیم😝☝🏼بازم عکس دیگه ای نبود بفرمایید آرت پاپیونی
بعد از اون رفتیم دنبال خواهرم که با رفیقش رفته بود بیرون و با رفیقش رفتیم نمایشگاه گیاه به همراه بازارچه_ اونجا ی اکسسوری هایی بود که انقدر زست بودن بهتره بیشتر توضیح ندم ولی ی شمع خریدم که شکل کیک توت فرنگی بود عاشقش شدم ساعت تقریبا ۱۱ شد و ما ساعت ۱۱ و نیم تازه رفتیم شام بخوریم اون موقع حوصله ی خودمم دیگه نداشتم چ برسه اینکه براتون بازم عکس بگیرم ولی خب شام ساندویچ بود😝☝🏼
بروبچ تو روزم بین کارام هی با رین چت میکردم گفتم عکس اونم بذارم💞🛐😝
ساعت ۱ رسیدیم خونه و من تا ۱ و نیم دو کارامو کردم بعدش تا ساعت ۳ ۳ و نیم سعید والکور دیدم و ری_😧 چیز ترسیدم تو خودم خوش گذشت😸😝اینم از روز اکلیلی من بروبچ باییی باییی تا ولاگ بعدی
بسوزید تو نصف پست بودم تازه همه ی ارتاشو قبل شماها دیدم☝🏻
قربون بستیم بشم اصن تهش سکندم
شاید پایینی نخست باشه، ولی ناظر من بودم😔
( فقط در صورت پین کردن این نظر این اتفاق میوفته )
نخست منم!
سلام عشقممم
چه روز نانازییییییی 💞
از کجا آرت اسلاید اولو میاری
از سایت ژاپنی اوسی میکر picrew که الان با قطعی نت نمیاره بالا
آرت اسلاید اول رو از girl oc maker که مال picrew هست میسازم
نگید فقط منم که فکر کردم اون شمع کیکه😭
دوباره بانو اسلیییی😝💘
گیلیگیلی😝
دیجیتال آرت هات خیلییییی خفنههههه
قربونتتت
پاپیون چقدر با حتی پست ولاگ اسلی میکند💆🏻♀🗯
اییییی😭🎀💞
عالیییی بود قشقم💞💘
بفذات بانو
بوسسسسس😭💘🤓