درود عزیزان✨ بعد حدودا یک و نیم سال تصمیم گرفتم کامبک بزنم و بازم فعالیت کنم. این اولین پستی که من ادیت میزنم و خیلی ازش ایراد نگیرید ناراحت میشم🤡 تکراری هم نیست☝
16 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بدترین ترکیبات برای اشخاص والد یک خانواده دارم
عالیییییییی
نمیخوام ویژگی هاشون شرح بدم
فقط میخواستم بگم قرینه برعکس یک infp یک عدد istp هست(تایپ پدر مادرم گفتم)
امیدوارم اینجور آدما خیلی یهویی از زمین محو بشن
کاش میشد...
بعضی وقتا ایقد بهت فشار میاد که پرس میشی تهشم باید جلوی خودتو بگیری که بروز ندی که عصبانی هستی چون بد تر میکنن
جالبه مسخره میکنن همه بلایی سرت میارن طلبکارم هستن
کلا زندگی جالبیه که باید به راست ترین نقطه چپت بگیری و هویت قاطعی نداشته باشی و همش در حال تطبیق دادن خودت با زندگی باشی
تهش باز راضی نمیشن و به نظرشون بچه فامیل و بچه همسایه بهتره ازت😭😭
دقیقا بعد میگن باید مثل فلانی سرت بیارم
ولی همیشه آرزوم میمونه یه پدر و مادر خوب 😭😞
اعتقاد به تناسخ در این مواقع چیز خوبیه
حداقل میتونی امیدوار باشی که زندگی بعدی به چیزایی که میخوای میرسی...
باز شما خوبه که دعوا میکنه مامان من سر چیزای کوچیک بارها کتکم میزنه همین الان هم چند دقیقه پیش کلی کتکم زد ولی مامان خواستم بهت بگم کتک زدن راه خوبی نیست
ولی مامانم نمیدونه من بارها به این فکر کردم که خودکشی کنم ولی میدونی ترسم از چیه اینکه وقتی خودکشی کردم و یکدفعه بیدار شدم زنده بودم
عی وای جواب این منتشر نشد-
اونم یه مورد شایع و بشدت آسیبزا هست متاسفانه ولی میترسیدم مستقیم بهش اشاره کنم و پست کلا منتشر نشه...
راستش منم از اوایل نوجوونی درگیر همون مشکل هستم.
اهل حرفای کلیشه ای نیستم فقط امیدوارم هر تصمیمی میگیری خودت ازش راضی باشی و خواسته واقعی خودت باشه...
تا قبل ۱۸ سالگی، همینی بودم که ۱۶ اسلاید ازش پست ساختی. خوشحالم اون دوران تموم شده. پستتم خیلی خوب بود و محتوا داشت. خسته نباشی.
خوشحالم که الان اوضاعت بهتره🫶
متأسفانه حق
هرکاری می خوای بکنی ده بار با خودت میگی یعنی مامان/بابا چی میگه اینکار رو نکنم باهام دعوا کنن اگه اینکار رو نکنم دعوام می کنن کدوم یکی درسته کدوم یکی اشتباه
خیلی اوقات با ثبات هم نیستن
اگه تو مود خوب باشن و بفهمن اون کار رو انجام دادی یکجور واکنش نشون میدن و اگه تو مود بد باشن یکجور دیگه
وایییی دقیقا اصلا اونجوری که انتظار داری واکنش نمیدن
یکاری می کنی که با خودت میگی بفهمن تیکه تیکت می کنن ولی وقتی می فهمن کار خاصی نمی کنن پشمات می ریزه اصلا
بعضی وقت ها هم یکاری می کنی که اصلا به نظرت کار اشتباه یا نادرستی نیست ولی وقتی می فهمن یه واکنش انفجاری میدن که شاخ درمیاری
متاسفانه همینطوره💔
نتایج کارها اصلا قابل پیش بینی نیست
به امید اینکه خدا تمام خانوادههای سمی رو از روی زمین محو کنه. امیدوارم همشون منقرض بشن.
آمیننن
عالی بود ✨ یکشون هم که کم و بیش اشاره شد اینه که بخاطر تنها نبودن حاضرن با هر کسی دوست بشن حتی ادم های سمی
درسته
گاها خودت اون دوست سمی دیگران هستی حتی🥲
عالی بود
ممنونم✨