درود دوستان! امیدوارم حالتون خوب باشه. می خوام برگردم به همون سبکی که اول بودم ، میم و توییت و پستای سرگرمی و وسطاش پستای اطلاعات عمومی " دقت کردین موقع امتحانات چقدر فعال میش_؟" آره خلاصه ناظر عزیزز ، این پست بی محتوا نیست ، میم و توییت و کسی هم نساخته هعی
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اسلاید ۲؟من؟اصلااا
من خود اسلایس ۴ اممممم
فقط اون موقع که میخوای بری مطالبو بنویسی ولی عکس ها باز نمیشن😂
آسونه
مثل همیشه عالی هستی
ولا همش دردسره🦦
خدا کنه مجازی باشه😭
فقط اون موقعی که حال میکنم برم درس بخونم ولی نت بالا نمیاد [ تقدیر بوده ]
پستت عالییی بود...
عالی❤❤❤❤❤
تازه نهایی هم باشی_