سلام به همگی🎀
میتونید انگشتر درست کنید💫 خمیر کلی رو دور انگشتتون بذارید تا اندازه انگشترتون رو بفهمید بعد هر شکلی خواستید با رنگ و چیز های دیگه تزیینش کنید بعد هم بزارید خشک بشه💫(البته ممکنه خمیر کلی زیاد دوام نداشته باشه و زود خراب بشه میتونید از خمیر مجسمه سازی هم استفاده کنید🎀)
میتونید خاطراتتون رو بنویسید💫 میتونید یه دفتر بردارید و راجب کار هایی که امروز انجام دادید بنویسید یا میتونید ژورنال بنویسید که تو همین تستچی خودمون کلی ایده براش هست💫 (مدیونید فکر کنید عکس بهتری پیدا نکردم🤓)
میتونید کاردستی درست کنید💫 میتونید چند تا ایده ساده کاردستی پیدا کنید و درست کنید و بذارید تو دکور اتاقتون 💫 این هم یه ایده ولی یک کم زمان میبره ولی میتونید با یک کم تلاش درستش کنید😃
میتونید روی گلدون نقاشی کنید💫 میتونید چند تا طرح پیدا کنید و روی یه گلدون که خاک خورده امتحان کنید و بهش زندگی دوباره بدید بعد می تونید توش گل بکارید و بزارید تو اتاقتون💫😃
آشپزی کنید💫 حالا هرچی باشه چه شیرینی یا غذا میتونید غذاهای جدید امتحان کنید یا غذای مورد علاقه تون رو درست کنید که خیلی به نظرم تفریح خوبی هست بعدش هم میتونید شیرینی هاتون رو با کره و عسل و غذاهاتون رو با سبزیجات یا هر چی که دوست داشتید تزیین کنید🎀
می تونید برید پیک نیک💫 نیاز نیست برید جنگل توی یه پارک که نزدیک خونتون هست هم میتونید برید زیاد لازم نیست خوراکی هم ببرید یکیتون نوشیدنی یکیتون یکم چیپس و پفک یکیتون هم یه ساندویچ کوچیک و یکی هم زیرانداز و تادا پیک نیک شما آماده است😃🌸
می تونید کتاب بخونید💫 حالا اگه یه موقع حوصله نداشتید از خونه برید بیرو میتونید تو تنهایی در سکوت کتاب بخونید اگه هم حال کتاب خوندن ندارید می تونید کتاب صوتی گوش بدید💫
برید فیلم ها یا کارتون های بچگیتون رو ببینید💫 اینجوری هم سرگرم میشید و هم اون خاطرات خوب دوران کودکی یادتون میاد و یا می تونید فیلم و کیدراما و انیمه و...... جدید پیدا کنید و ببینید فقط قبلش یک کم خوراکی کنار خودتون بذارید🌸💫 (بازم مدیونید فکر کنید عکس بهتری پیدا نکردم🤓)
تابستون کجا بود هنوز امتحانای خرداد شروع نشده😭😭😭😭😭😭😭😭😭
🥺یادم ننداز ولی به هر حال تابستون که اومد انجام بده👌😂
خیلی خوب بود .واقعا انجامشون آرامش میده بهم
منم همینطور امیدوارم بتونیم انجام بدیم همشون رو👍
فقط خواب😆
👌ولی اگه حوصله ات سر رفت اینا رو انجام بده😂
باشه🤣🤣🤣
زیبا
ممنون🤓👍(وای بامبو برای پست یکی از طرفدارانش کامنت گذاشت😶)
قابل نداره🦈
خیلی ایده های باحالی بودن ولی تنبلی رو چیکار کن -
والا خودمم نظری راجبش ندارم😶😐😐
عالی ❤
ممنون🧁🎀🎀🎀🎀🎀💫
واکنش مامانم که میگه باید درسای سال دیگه رو بخونی
من خودم کلاس اضافه دارم توی تابستون🤦♀😶