حقیقتا توی دسته بندیش گیج شدم😭😂اگه اشکالی داشت ممنون میشم بگی ناظر جونم🥲بریم درباره ایموجی ها حرف بزنیم🌝
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حقیقتا توی دسته بندیش گیج شدم😭😂اگه اشکالی داشت ممنون میشم بگی ناظر جونم🥲بریم درباره ایموجی ها حرف بزنیم🌝
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
😭:خوشحال شدم، ناراحت شدم، وای چه خوب، وای چه بد، چه نازه، چه زشته، اخه چرا، حتما، ممنون میشم، لطفا نه، دیگه تکرار نشه، ازت خیلی ناراحتم، هورا، حتما، چرا که نه...
یه نفر ازت کپی کرده تیتو من رد کردم ولی باز پستش ساخته شد
وا🗿مرسی که گفتی بذار برم ببینمش
اسم پستشو میتونی بگی؟
معانی قلب های استیکر
مرسی
عجیبه نمیتونم پیداش کنم🗿
بزن استیکر پیدا می کنی
زدم باز نبود
فکر کنم فهمید حذف کرد😂
خدارئ شکر
خیلی ممنون که گفتی🙂💕
پست متفاوتی ساختی تیتو🌝
سپاس بی کران سونی جان🌝💕
💢
خیلی قشنگ بود!!
اگه همرو توضیح میدادی با تفاوت فرهنگی ثد درصد ویژه میشد امیدوارم همین ویژه شه
سپاس بی کران🌝💕
خودمم تو همین فکرم شاید پارت دو بذارم براش🥲😂
ما تو ایران از 🙏🏻 برای «خواهش میکنم» استفاده میکنیم🤣🤣
منم اول فکر میکردم معنیش همینه🤣
عالی👌
🤠 این برای چی به کار میره؟
سپاس بی کران🌝💕
معنی های متفاوتی داره هم میتونه به معنی آزادی و سخت کوشی به کار بره هم طبیعت البته من چون با پروفایلم ست بود گذاشتم😔😂
نه منظور بدی نداشتم
آخه خودمم عاشقشم🤠
فکر کردم شاید یه ذره کارم ضایع باشه🌝😂منم همینطور🤠