omg wow
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
omg wow
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فقط من ورژن تهیونگ کوکاکولایی رو دوست دارم؟ خیلی گوگولیههه⚡
خیلییی
هیسونگ عزیزم😭😭
کاش برگردهه
😭😭😭
هیسونگ که گفت موقتا میره که روی سولوش تمرکز کنه 🥲
اگه میخواست تو انهایپن بمونه و صرفا رو سولوش تمرکز کنه قراردادشو فسخ نمیکرد. بعد چرا میگین هیسونگ این حرفو زد؟ این چند وقت هیچ حرف مستقیمی حتی راجب انهایپن نزده چه برسه توضیح موقت یا دائم بودنشو
تو یه صفحه اخبار کیپاپ خونده بودم
عزیز من مثل اینکه شما اخبار رو ندیدی،بررسی کردند و دیدن متنی که توییتر انهایپن منتشر کرده ۱۰۰٪ هوش مصنوعی بوده،دست خط هیسونگ رو بررسی کردن و دیدن زمین تا آسمون فرق داره،یکی از استف های کمپانی نوشته بوده هیسونگ اصلا نمیخواست بره و داشت گریه میکرد،خود هیسونگ بنده خدا این همه میگفت فلان روز تور داریم آلبوم داریم آهنگ نوشتم حالا خیلی یهویی میاد میگه آقا میخوام بزنم زیر میز و برم سولو کار کنم فقط بخاطر "اختلاف موسیقیایی"؟اونم درست موقعی که بشکه جون متهم شده و حبس ابد متتظرشه و اموالش توقیف شده؟
فعلا که میگن هایب زورکی بیرونش کرده
اگربخواد راجب انهایپن حرف بزنه دست و بالش بستست و نمیزارن چون میدونن که فن ها بیشتر برعلیه هایب میشن وگرنه چرا بعد پنج شش سال حق حرف زدن راجب گروهشونداشته باشه؟حتی بیلبورد به بیلیفت گفت اگه هیسونگ درحالی که روی سولوش کارمیکنه عضو انهایپن باشه هم برای خودش بهتره هم برای گروه،یه آلبوم سولو دلیل ترک گروه نمیشه که!اونم فقط بخاطر اختلاف موسیقیایی یا اینکه ما باهاشون حرف زدیم فهمیدیم هیسونگ میخواد روی سولو تمرکز کنه پس بفرما بیرون ماخودمون قراردادتو پاره میکنیم
(کاربر startagعزیز خطاب به شما نیست)
باشه ولی... مطلب مفید بود 🙏❤
واییی این چی بود.. وقتی شنیدم ممکنه از گروه بره داشت گریهم میگرفت.. حالا که میدونم بچم گریه کرده واقعا ناراحتم براش 😭
دعوا نکنیددد
عالییییییی 🎀🥹
مرسیی
🫶🏻🎀
کورتیسسسسسس🛐🛐 بنگتننن😭😭😭😭😭😭😭😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐 هیسونگگممممم🛐🛐😭😭😭
عرررررررر
😭😭😭😭