خب خب اول میخوام یکم توضیح راجع به این روستامون بهتون بدم. این روستا که بین همدان و قزوین قرار داره، در سال های گذشته هیچگونه منبع غیر طبیعی برق و گاز و آب نداشته. یعنی اون زمان که من کوچیک بودم مجبور بودیم هر روز صبح آب رو از چشمه بیاریم و خونه رو با شمع روشن نگه داریم و روی آتیش غذا بپزیم. زمستون ها هم که دیگه دردسر خالص بود. چون چشمه یخ میزد و برف خیلی شدیدی میومد. اما این روز ها دیگه همه چیز بروز شده و آب چشمه با لوله کشی وارد خونه ها میشه و برق و گاز مهیاست.
چقدر زیبا
من خودمم روستا ۳ روز رفتم و پام شکست🤡💔
ولی خیلیی خوب بود لذت بردم🦦🎀