لیریک های کیپاپی که فکر میکنم قشنگن🦋✨
💿mono_*idol💿 چیزی كه بقيه يخش مى كنن اصلاً مهم نيست توهمون ضربى هستى كه همه جى رو مى شكنه و رد ميشه اين معنيه كه بلندتر از صدا مى كوبه ما قراره روى فركانس تو تنظيم بشيم نذار اين همه نويز جلوى راهتو بگیره تواون ريتمى هستى كه هيج كس نمى تونه جاشو بگیره حالا سرتو بى صدا كن
✨ attitude_ive✨ من همونم، همون دختر من همونم، چی؟ همون طرز فکر من تصمیم میگیرم حال و هوای خودمو، من همون طرز فکرم حتی اگه به اینور اونور بخورم خوشبختی همیشه همراهمه هر چی دیگران بگن راستش، من از خودم خوشم میاد (I’m that attitude: تأکید بر هویت مستقل و طرز فکر خاص.)
💻kiiikii_404(new era)💻 بگیرم اگه میتونی، وایفای قطعِ حتی بدون حرف زدن، من از قبل تو این وایبم همیشه پایین حرکت میکنم، آنتن نمیگیره از مرزا رد شدم، عملاً از شهر زدم بیرون آره، ضربدری، لیپگلاس یه چیزایی رو از دست دادم، اشکالی نداره هر روز، به سبک خودم زندگی میکنم با حوصله جلو میرم، هرچی هست بیار
😾rude_h2h😾 مهم نیست بقیه چی میگن، چیزهای معمولی کسلکنندهان. من هر کاری که بخوام انجام میدم، هر جوری که بخوام. حتی اگه بگن من نابالغم، اگه خوش بگذره، اشکالی نداره. خواستن کافی نیست. از نگاههایی که بهم میشه متنفرم. مهم نیست بقیه چی میگن. نمیتونم تغییرم بدم من همینجوری که هستم رو دوست دارم. این منم. وقتی گریه میکنی از همه درخشانتری. خیلی بی ادبانه رفتار میکنم. این کار میکنم اون کارو میکنم هیچ قانونی وجود نداره.
🔥ash_ lesserafim 🔥 میخوام زمان رو متوقف کنی این لحظهای که شعلهها منو میسوزونن بالاخره دارم نفس میکشم توی موجهای درد به خاکستری تبدیل میشم که دوباره زنده میشه مثل اوه، اوه، اوه هرچی بیشتر درد بکشم، بیشتر زندهام از خاکستر دوباره متولد میشم هیچی تا ابد دووم نمیاره، عزیزم دوباره میخوام شکوفا بشم روی همهی بدنم روغن میریزم و شعله رو روشن میکنم مثل اوه، اوه، اوه نمیخوام متوقف بشم
آهنگ Ash لسرافیم تا ابد
کامنتا وا شده نظرتون چیه یه جشن واسه کامنتا بگیریم؟! میخوام یه نظرسنجی بزنم
پین؟