⚽💔یادتونه بچه بودیم تو کوچه فوتبال بازی میکردیم... ⚡🫀چه لذتی داشت!! با اون همه مشکل... 🤕🖇️بریم ببینیم چقدر سخت بود بازی کردن..
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حق ترین پست در مورده فوتبال
واقعا رو آسفالت سخت بود اما کیف میداد زمین خاکی هم خوش بود