🐶🐶🐶🐶🐶
دسته اول : اونایی که کلاس ششم تیزهوشان قبول نشدند و دارن مثل 🐶 درس میخونن که امسال قبول بشن ( چی بگم 😐 )
دسته دوم : اینا وقتی کلاس ششم بودن قصد تیزهوشان نداشتن و الان مثل 🐶 پشیمونن و در حال حسرت خوردنن
دسته سوم : اونایی که میگن ما درس نمی خونیم ولی در اصل دارن مثل 🐶 درس میخونن ( خدا ل*نتشون کنه)
دسته چهارم : اونایی که از لحظه تولدشون تا به حال نمره ای جز ۲۰ ندیدن 🙄
دسته پنجم : اونایی که همه چیزشون فانتزیه و صد رنگ هایلایتر دارن آخرش هم نمره هاشون …..
دسته ششم :اونایی که همش درگیر دراما های 🐶ی هستن و هیچوقت به درس فکر نمی کنن
دسته هفتم : اون بچه های درونگرایی که تو هر کلاس فقط یک دونه ازشون هست سر کلاس ساکته ولی موقع امتحان به همه ی بچه ها میرسونن 🫠
دسته هشتم : اونایی که ******* هستن و همیشه هر چی بشه به معلم میگن و در پاچه خواری خیلی استعداد دارن ( خدا ازشون نگذره )
دسته نهم : اونایی که ورزشی ان و کلا جز تو کلاس ورزش جای دیگه ای حضورشون حس نمیشه ولی مثل 🐶 ورزش میکنن
دسته دهم : اونایی که از کلاس اول تا حلا خیلی به درس توجه نمی کردن و یهویی بهشون وحی شده که درس بخونن
دسته یازدهم : اونایی که از کلاس اول تا الان درس نخوندن قصد خوندن هم ندارن و کلا بیخیال ان
دسته دوازدهم : اونایی که نمره هاشون عالیه ولی می خوان برن تربیت بدنی یا هنر یا . . . ( خب سلیقه ایه )
دسته آخر : اون دوستای صمیمی که نمره هاشون یکیه و حرف های همو کامل میکنن ذهن همو میخونن و انگار نیمه گمشده همن و کلا هدفشون اینه که بهت حس تنهایی و بد بختی بدن
متاسفانه جزو گروه یک و دوعم😂😭🤦♀