دروودی دیگر به شما دوزتانننم.. خوش اومدید به یه پستی دیگر با این کاربررر..
باید به #isfp عزیزم یادآوری کنم گاهی اوقات به عقب برگرد ببین هر تصمیم چقدر روی روحیاتت تاثیر داشته بعد انتخاب کن بهترین کار چیه .
باید به #istp عزیزم یادآوری کنم بهتره نیاز های عاطفی خودت و دیگران در نظر بگیری ؛ گاهی اوقات نگاه انسان دوستانه بیشتری توی موقعیت ها داشته باش .
باید به #infp عزیزم یادآوری کنم نذار گذشته آینده قشنگتو ازت بگیره ؛ همین الانم میتونی شروع کنی هر روز برای تو یه فرصت جدیده .
باید به #infj عزیزم یادآوری کنم اشکالی نداره گاهی به جای بقیه تو درد و دل کنی وقتی که ناراحت هستی ؛ ذهنت درگیر چیزای زیادیه بهتره راجبش صحبت کنی .
باید به #isfj عزیزم یادآوری کنم همه نیاز داریم تنها بمونیم ؛ اگه نتونستی به بقیه گوش بدی اصلا عیبی نداره این وظیفه اصلی تو نیست یادت نره همیشه مخالفت بقیه با نظرت به معنای حمله اونا به عقایدت نیست قوی باش .
باید به #intj عزیزم یادآوری کنم مردم میتونن باعث سود باشن ؛ حتی اگه فورا نتونن درکت کنن از اونا متنفر نباش و یکم صبور تر در کنارشون عمل کن .
باید به #intp عزیزم یادآوری کنم وقتشه رویاهای بزرگت رو تبدیل واقعیت کنی ؛ اگه تا همیشه بهشون فکر کنی هیچ کاری نمیتونن بکنن مگراینکه تو از جات بلند شی و عملیشون کنی .
باید به #istj عزیزم یادآوری کنم نگران این نباش که اتفاقات بد دوباره تکرار بشه ؛ بیشتر روی موقعیت های جدید تمرکز کن نتایج همیشه یکسان رخ نمیدن .
باید به #esfp عزیزم یادآوری کنم تصویر بزرگ هر موقعیت روی توی ذهنت در نظر بگیر ؛ دقت کن چه اتفاقی میفته اگه بر اساس انگیزه رفتار نکنی به عواقب هر کاری هم فکر کنی .
باید به #estp عزیزم یادآوری کنم نظرت درباره یه برنامه شماره دو چیه ؟ بهتره قبل از گذاشتن زمان و تلاشت روی یه کار به این فکر کنی اگه این نشد چی ؟ چجوری دوباره به سمت هدفت قدم برمیداری یه برنامه پشتیبان همیشه لازمه .
باید به #enfp عزیزم یادآوری کنم وقتایی که درونت بهم ریخته و آشفتهست اما به دوستات لبخند میزنی تبدیل میشی به نور توی زندگیشون هیچکس از بودن نور ناراحت نمیشه ؛ حس بدی به خاطر بودنت نداشته باش ما بهت نیاز داریم .
باید به #enfj عزیزم یادآوری کنم قبل از توجه به حال بقیه خودت رو اولویت قرار بده احساس نکن همه ازت توقع دارن که مراقبشون باشی ؛ بیشتر از هرکسی روح خودت نیاز به مراقبت داره .
باید به #esfj عزیزم یادآوری کنم از دست آدمایی که باور هات رو زیر سوال میبرن زیاد ناراحت نشو ؛ ذهنت رو باز کن و دلیلش پیدا کن تا از باورت دفاع کنی .
باید به #estj عزیزم یادآوری کنم درک و سازش رو بیشتر توی زندگیت راه بده ؛ اگه تو با چیزی مشکل نداری دلیل نیست بقیه هم مشکل نداشته باشن .
باید به #entp عزیزم یادآوری کنم آدما نمیتونن همیشه برنده باشن ؛ حتی ادمی مثل تو که برنده بودن توی ذاتشه توجه به احساسات خودت و دیگران گاهی اوقات بهترین راهکار برای مدیریت زندگیته .
نظرات بازدیدکنندگان (0)