سلام خوشگل ها بیاین بشینین تو ماشین زمان فناوری پیشرفت کرده و من اولین کسی هستم که قرار شما رو رایگان ببره به زمان قدیم امیدوارم خوشتون بیاد
زندگی بهتر می شد اگه.. در صف سرسره بازی در صف تاب بازی برای همیشه میموندم وقتی که در سرسره پایین میومدم باد ملایمی میومد و مامان با لبخند من رو استقبال میکرد برای همیشه میموندم زندگی بهتر می شد اگه... در تاب مامان بیشتر هل میداد و من شعر تاب بازی رو دوباره می خوندم بلند تر از قبل .......... زندگی بهتر میشد اگه گوشی رو با عصبانیت به خواهر \برادر کوچیکمون نمی دادیم😂😂😂
زندگی بهتر می شد اگه دوستام رو همینطور که دوست داشتم ؛دوستم داشتن و بخاطر کاری یا چیزی بهم نزدیک نمی شدن . زندگی بهتر میشد اگه.... بهترین و اولین دوستام یاد می کردم و برای همیشه آنجایی بمونم که داشتم با دوستام توی کوچه جا مینداختم تا خاله بازی کنم (من یا خواهر میشدم یا مادرشون😂) سر مامان شدن دعوا میکردم میگفتم کن مامانتونم🩷🎀 . زندگی بهتر می شد اگه اردو رو همیشه میرفتیم و با بچه های کلاس حرف و حال میکردیم برای همیشه اونجا بمونم .......... زندگی بهتر می شد اگه بخاطر غذا درست کردن ،گاز رو خراب نمی کردم که بعد مامانم دمپاییش رو در بیاره..😂
زندگی بهتر می شد اگه ... بچه ها شما مثل من هستید برای یک دفتر ذوق می کنین یا من فقط اینجوریم 😂؟ . زندگی بهتر می شد اگه... اگه بچگی بخاطر یک عروسک گریه نمی کردم و روز خانواده ام رو خراب نمی کردم (اگه باز برگردم به گذشته بجای عروسک ، خرس پشمی نرم می گرفتم 😐) . زندگی بهتر می شد اگه... در شب عروسکم رو بغل می کردم و با آرامش می خوابیدم ولی ای کاش در همون شب وقتی داشت چشمم به خواب میرفت آرزو بزرگ شدن نمی کردم . زندگی بهتر میشد اگه... در اون موقع که موهام کمی بلند تر شده بود از خوشحالی جیغ میزدم و بپر بپر میکردم برای همیشه اونجا میموندم در اون نقطه زمان اون موقع اجازه اینکه ساعت تندتر بگذره رو متوقف می کردم ولی نمی دونستم در آخر خودم با اجازه خودم موهام رو کوتاه می کردم .......... زندگی بهتر می شد اگه ... تو مهمونی بچه فامیل پیشم نشست و گفت تو هم بازی داری . (من پوکرفیس 🗿(─.─||)
زندگی بهتر می شد اگه... آدم ها بجای اینکه ظاهر و پول طرف توجه کنند به خودش و روحیش نگاهی میکردم . زندگی بهتر می شد اگه... بجای اینکه دل بشکنیم دل به دست بیاوریم . زندگی بهتر می شد اگه... بجای اینکه آروز کنیم برآورده کنیم . زندگی بهتر می شد اگه ... تابستون ها با دوست مورد علاقه آت خانوادت و فامیل توی شب همیشه می موندیم . زندگی بهتر می شد اگه... تو مسافرت و تو خونه دست جمعی کنار فامیل ها مهمون ها میخوابیدی . زندگی بهتر می شد اگه... ای پست رو دیدی 😑 ....... زندگی بهتر می شد اگه... این پست رو لایک می کردی😂
زندگی بهتر می شد اگه... برای اولین بار که داری نامه می نویسی به کسی که دوستش داری برای همیشه بمونی در اون زمان . زندگی بهتر می شد اگه... وقتی که داره بارون میاد با تموم وجود اون بو رو استشمام کنی . . زندگی بهتر می شد اگه ... قدر هر لحظه رو بدونی و بدونی همین الان هم زندگی خاطر میشه . باز هم میتونی زندگی کنی باز هم می تونی زندگی بهتر بسازی . الان که داشتی میخونی میدونی چند ثانیه از عمرت گذشت ، ثانیه عمر میگذره و میره پیش دقیقه پس لذت ببر این رو خاطره نکن 😊
خوب امید وارم خوشتون آمده باشه و کمی هم انگیزشی هم بود این پستم بچه ها قرار یک پست دیگه هم بسازم الان نمیدونم بعد این پست تایید بشه یا نه ولی قشنگیه هستش نگاه کنین و منتظر بمونین. . این پست روایت بچگی ما بود که حتی اگر دختر باشی یا پسر باز علایق بچگی خودت رو داری میدونم الان نوجوانی هنوز چیزی خراب نشده بهتر از قبل زندگی کنید . شاداب تر از همه چی .... خوب بوق بوق مسافرین محترم پیاده بشین از ماشین زمان بیاین پایین و پا بزارین به آینده و حال ........ بای بای
نظرات بازدیدکنندگان (0)