سوماردیبهشتماهسال۱۴۰۵؛
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سوماردیبهشتماهسال۱۴۰۵؛
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بهترین دیجیتال آرتیست وجود ندا....
لطف داری خوشگلههه😭🎀
بازی پیتزایی دوست داری؟ منم دارمش
ارهه
یه کم زیادی خوب می کشی، من در برابر تو زانو می زنم 😁
البته کار های خودمم خیلی خوبن
ممنونممم😭
@N𝘪ƈk
سلام خواشتم بگم ایشون فقط دختر منه خدافظ.
______
وای خاکبسرم اومدم جدی حرف بزنم مثلا بعد نوشتم خواشتن😀
تچتچ-
وای پستات وای نقاشیات😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عاشقتم وای
میرم همین الان شروع کن- (مهارت صفر)
وای تو چقدر خوشگلی😭
منم عاشقتم!
موفق باشی😭🤏🏻
مرسیمرسیمرسی😭🤏🤏
ممنوننندسنسنسممس🤏😭
مرسی همچنینن
عالی بودنن
ممنون بابت امتیاز❣❣
قربون توو😭
چقدر قشنگ شدننننن دختر هنرمندم😭
فدایت😭
سلام خواشتم بگم ایشون فقط دختر منه خدافظ.
از اس چهار به بعد🤌🤌🤌
البته همشون عالی بودننن
اولیا گوگولی بودن بقیشون سخت تر بود، ممنونممم😭
واای خیلی خفنن معلومه خیلی زمان گذاشتی واسشون
قربونت برم من😭
خدانکنهه
بوم ته ها رو میتونی بکشی؟
Tears on a withered flower رو میگی؟😭
ارهههه همون اشک روی گل های پژمرده میشه؟
اره اره، میکشم چشم😭
دلم میخواد ارت بکشم ولی خیلی تنبلم نمیکشم🤓
فقط باید وایسی ازش یه عکس پیدا کنم😭
توی سروش کلی عکس دارن ازش اگرم پیدا نکردی عیبی نداره شوخر سابق هه سو رو بکش🤓🎀
میگم اسم مانهوای اون پسره که موهاش سفیده چیه؟(روش کارواش زدم🤓)
Min-cheol که عشقمه(ظاهری!) ولی از ته ها عکس پیدا میکنم میکشم واست😭
وای کدومو میگی ؟😭😭
اهان ممنون
اون که موهاش نارنجی بود کثافط بود😭💘
درود، خوبی؟ برات ته ها رو کشیدم، فقط اجازه هست با بقیه دیجیتال آرتام پستش کنم؟😭
خیلی ممنون معلومه که اجازه هست بانو🛐
ممنونممم😭😭
خواهش میکنمم🎀