انواع گونه های اش✧باح در انیمیشن آبشار جاذبه برگرفته از نوشته های استفورد پاینز.
اش✧باح، اونا همیشه یه دلیلی چیزی برای کاراشون دارن؛ اونا به دنبال کسی هستن که بتونه اونا رو به آرامش برسونه. میخوام یه جلسه سریع تشکیل بدم و از شب✧ح بپرسم که به چی نیاز داره. اگرچه این کار، کار یه نفر نیست. آپدیت : در مورد همه چیز اشتباه می کردم، به جای اینکه روح رو به آرامش برسونم وردم برادرای بی قرارش رو هم اح✧ضار کرد. دنیای ارواح بسیار پیچیده تر از چیزیه که تصور می کردم. در دو شب گذشته که اصلا خوابم هم نمی برد حداقل ده گونه متفاوت دیدم که یکی از یکی وحشتناک تر بود.
معرفی رو با گروهی شروع می کنم که خطرناک نیستن، یا کم خطر ترن. این گروه برای آدما خطرناک نیستن. به نظر میرسه که اینا آرزو داشتن که آدم باشن یا حداقل با آدما دوست باشن. اونی که من باهاش رو به رو شدم سعی داشت منو وارد ماجرا های قاشقانه کنه. نمیدونست که من بیشتر از سی سال سن دارم و یه دختر سیزده ساله نیستم. گروه یک تنها آزاری که می تونه برسونه اینه که بیش از حد موی دماغت شه ( ولت نکنه ). اونا یه جورابی بانمکن و فقط بلندن اشیا رو تو هوا معلق نگه دارن. حواست باشه هیچ توجهی بهشون نشون ندی تا غیبشون بزنه. کوچکترین محبت دیدن همان و سال ها آن دور و بر پرسه زدن همان.
این ها در ظاهر به گروه یک شباهت دارن ولی معمولا در گروه های دو یا سه نفره ظاهر میشن. دلیلش هم اینه که اگر تنها باشن در تمام مسیر برگشت به عالم اموات، بقیه رو اذیت می کنن. همیشه پشت بقیه یه کاغذ می چسبونن کن روش نوشته « منو بزن!» یا «منو تس✧خیر کن» حقیقتش اینا خیلی دوست دارن گروه یک رو اذیت کنن.
پرخور ها با اینکه جسم ندارن ولی خیلی بو میدن. این اشباح، تند و تیز مثل نسیم از کنار شما رد می شن و به محتوای یخچالتون حمله می کنن. متاسفانه نمی تونن هر چیزی که خوردن رو هضم کنن. بنابراین تمام غذای شما روی زمین ریخته میشه.
اون همیشه داره نگاهت می کنه! راجع به نقاشی های نیم رخی که چشم هاشون همیشه دنبالتون می کنه چیزی شنیدین؟ خب پشت سرتو نگاه کن و ----- اینا رو ببین. این به معنای واقعی ----- کلمه دورتادور ----- اتاق دنبالت می کنه! اون میتونست از یه تصویر به تصویر دیگه بپره. حتی روی اسکناس پنج دلاریم هم ظاهر شد. آینه نقره ای تنها نقطه ضعفش بود، انگار فقط با گیر انداختن اونا داخل آینه نقره ای میشه از شرشون خلاص شد. برای به دام انداختنشون آینه رو توی کمد مخفی کردم. این گروه هیچ صدایی از خودشون در نمیارن.
رو✧ح مکنده ها از جان و رو✧ح انسان ها تغذیه می کنن. به آرامی و در سکوت کارشون رو انجام میدن. اگر زمان کافی داشته باشن روح طعمه رو کاملا میبلعن. خوشبختانه سریع مچ یکی از اونا رو وقتی داشت رو✧ح منو می مکید گرفتم و مثل یه پشه لهش کردم. حالا نمیدونم چطوری میشه ردش رو از روی میز اتاق ناهارخوری پاک کنم!
این گروه لباس چرم مشکی می پوشن و به جاهای مختلف بدنشون جواهراتی رو می چسبونن که خیلی دردناک به نظر میان. صدمه زدن به آدما هدف اوناست. اما خوشبختانه نمیتونن به کسی صدمه بزنن، مگر اینکه فرد اونا رو فراخونده باشه. تو کلبه یکیشونو دیدم که می خواست وانمود کنه که من فرا خوندمش. اما من خیلی راحت گفتم «نه، من اینکارو نکردم.» غرولندکنان وقتی زیر لب کمی تهدید کرد پاهاشو به هم زد و سپس با یه حرکت سریع ناپدید شد.
در هر نسلی یه گونه ناامید به کلید ابدیت تبدیل میشه. یه گونه ناراحت که هیچوقت نمیدونه قراره چیکار کنه یا کجا باشه. به همین خاطر پاتوق اونا همیشه شلوغه و اونا مدام در حال شکایت کردن هستن. برای پایان دادن به عذابشون فقط یه چیز وجود داره، که چون این گونه هیچی رو نمیدونه، نمیدونه اون چیه!
هدف گروه قبلی این بوده که سنگ هراس آور رو باز کنه و KRXSKXL رو رها کنه. ( نمیدونم اون کیه ولی هر کی هست نفرت انگیز به نظر میاد ). خوشبختانه گروه قلبی و این گروه نمیتونن برنامه هاشونو با هم هماهنگ کنن. کلید ابدیت یه نیم ساعتی اون اطراف پرسه می زد و بعد ناپدید شد. ده دقیقه بعد، سنگ به خودش اومد و یه نگاه به اطراف انداخت، آهی کشید و ناپدید شد. حس می کنم بین این دو تا این اتفاق بارها تکرار شده.
مدباز های رویا نوع منفوری هستن که تخصصشون تبدیل کردن رویا های دلپذیر به کابوس های ترسناک و بعدش لاف زدن در موردشونه. این آقاها هیچوقت به ترسوندن ساده راضی نمیشن، باید شما رو تا لبه پرتگاه ببرن و بعد برگردونن تا خیالشون راحت بشه. دلشون میخواد التماسشون کنی که بس کنن و زودتر تمومش کنن. من اونو به خاطر دیدن هر کدوم از اون کابوس ها که در این دفترچه نوشته شده نمیبخشم!
گروه ده، خطر! به اعتقاد من گروه ده بدترین و خطرناک ترینشونه. گریم ریپر شناخته شده ترین فرد ازین گروهه، ولی زیاد ترسناک نیست. گریو فیلر و اسلیم گریپر هر دو تاشون از ریپر بدترن. ریپر فقط میخواد بیشتر از بقیه خودش رو در معرض دید عموم قرار بده و روابط عمومی خوبی داره، اگر فکر میکنی که از هیچ کدوم نمیترسی خیلی ساده ای. اونا همیشه آدم رو به وحشت میندازن و ترسیدن از اونا طبیعیه. در ضمن از هیچ شب✧حی نترسیدن یه جمله هست که داخلش دو تا کلمه منفی داره، هیچ و نترسیدن. خب یه اصل ریاضی هست که میگه منفی در منفی میشه مثبت پس در نهایت اونا برندن. توصیه دیپر : یه دختر ثروتمند بومی رو ببر تا ازشون عذرخواهی کنه!
نظرات بازدیدکنندگان (0)