سلام فداتشم😝💞 حقیقتا عکس کم داشتم ببخشید😭 امروز با آهنگ”leaving tonight” از “The Neighbourhood” شروع می کنیم: “ I swear to god the voices won’t shut it up whoa”
16 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
طبق معمول عالی بود ✨