اهم-
اهم- خببب اول بگم که من جینا هستم،14 سالمه،INTP ام💅
قرار بود که آدم مزموز و خفنی باشم ولی یه گلدن رتریور هستم🙏 دچار لالی مزمن ام ولی اگه شروع کنم حرف زدن باید خفم کنی👩🦯
تقریبا از 9 سالگی تستچی داشتم ولی هی میرفتم میومدم این اکانتمم یکی از همدرسه ایام گفت تستچی منم الان اینجام🙏
هر کوفتی که بگی دوست دارم ولی اطلاعات بسیار سطحی- آرمی و استیم بایستم شوگا و چانگبین و رکرم جیهوپ و هان
موهای کوتاه قهوه ای و چشمای قهوه ای ییییککممممممییییی روشن دارم(صرفا قهوهای سوخته نیست🚶♀) قد کوتاه(😔) و لاغرم.بسیار شکستی هستم و هرروز خدا یجام درد میکنه(همین لحظه که دارم اینو مینویسم مچ دستم خوب شده و زانو درد گرفتم)
نویسندم ولی داستانام چون کاملا سبک خودمه آدما بزور خوششون میاد از بیماری های روانی و اینجور چیزا خوشم میاد (خیلی داره طولانی میش-) عاره دیگه... دیگه حرفی ندارم👩🦯💅
خیلی حس عجیبیه که همه وقتی بیو میذارن یسری آدم میان تو کامنتا سرش دعوا میکنن الان من نه کسی رو دارم نه اصن کامنتا بازه(اهمیتی هم نمیدم بهرحال-)
خیلی حس عجیبیه که همه وقتی بیو میذارن یسری آدم میان تو کامنتا سرش دعوا میکنن الان من نه کسی رو دارم نه اصن کامنتا بازه(اهمیتی هم نمیدم بهرحال-)
خوشبختم از آشنایی تون🌚چه بیوی متفاوتی😂😭