توی این پست می خوام که به زبان ساده بگم که تست mbti یا همون تست شخصیت شناسی چیه>>>📚
تست mbti چیست؟ "این تست شخصیت شناسی تستی هست که نشون میده شما چه شحصیتی داری و با بقیه چه ارتباط هایی داری و چه رفتار هایی داری" توی این تست می خوام تست mbti رو بهتون توضیح بدم و مشخص کنم که شما چه تایپی دارید.
تست ام بی تی آی به چه دردی می خوره؟؟🍊🌚 > با این تست می تونید شغل ها ؛ دوست و رفیق ها و ارتباط ها و... انتخاب کنید و شناختی از خودتون و دیگران داشته باشید . تست ام بی تی آی ۱۶ تا تایپ داره که هر ۴ تا تایپ توی ۴ تا دسته هستن که هر دسته رنگ خودشو داره : به رنگ های آبی ، زرد ، سبز و بنفش.
چجوری تست رو انجام بدیم؟؟ 🌸🫣 مرحله ۱ : ‹ افراد برونگرا ₍ E ₎ : ⭑در مقایسه با بقیه افراد ارتباطات و دوستیهای بیشتری دارند. ⭑نسبت به درونگراها، پر انرژیتر دیده میشوند. ‹ افراد درونگرا ₍ I ₎ : ⭑از تنهایی و خلوت با خود انرژی میگیرند و غرق در افکار خود هستند. ⭑ارتباطهای یکبهیک یا بودن در جمعهای کوچکتر و آشناتر را ترجیح میدهند. کدوم بودی ؟ E یا l هر کدوم رو که بودی به ذهنت بسپر.
مرحله ی ۲ : ‹ افراد شهودی₍ N ₎ : ⭑دنبال ارتباط، معنا و مفهومی هستند که از اطلاعات به دست میآید. ⭑به آن چه «احتمال» و «امکان» دارد بیشتر توجه میکنند تا به آن چه واقعا «هست» ‹ افراد حسی ₍ S ₎ : ⭑به دادههای حقیقی و قابل درک اهمیت و اولویت بیشتری نسبت به شهود و الهام میدهند. ⭑به جزئيات مراحل انجام یک کار دقت زیادی دارند. کدوم بودی؟؟ N یا S ؟؟ هر کدوم بودی به ذهنت بسپر
مرحله3 : ‹ افراد منطقی ₍ T ₎ : ⭑روحیه تحلیلگر دارند، مسائل را از دیدگاه غیر شخصی مورد بررسی قرار داده و معمولا حقیقت را بیان میکنند . ⭑انتقادات سازنده را در صورت منطقی بودن میپذیرند و خودشان را جای بقیه میگذارند ⭑معمولاً برنامهٔ از قبل ندارند و برای شروع کردن کار عجله نمیکنند ‹ افراد احساسی ₍ F ₎ : ⭑موقع تصمیمگیری به نتیجه و تأثیری که تصمیم آنها روی سایرین میگذارد توجه میکنند ⭑خودشان را جای بقیه میگذارند تا ببینند دیگران چه احساسی دارند ⭑در موقعیتهای مختلف متوجه احساس خود هستند و نسبت به عواطف درونیشان آگاهی بیشتری دارند کدوم بودی؟؟ T یا F ؟؟ هر کدوم بودی به ذهنت بسپر.
مرحله ی ۴ : ‹ افراد قضاوتگر ₍ J ₎ : ⭑دوست دارند زودتر در مورد موضوعات تصمیم بگیرند ⭑از قبل برنامهریزی میکنند و ترجیح میدهند کارهای ناتمام را تمام کنند و پروندههای نیمهباز را سریعتر در ذهنشان ببندند . ‹ افراد ادراکی ₍ P ₎ : ⭑دوست دارند اطلاعات بیشتری در مورد موضوع به دست بیاورند بنابراین دیرتر تصمیم میگیرند ⭑اول کارهای دیگر را انجام میدهند و درست سر وقت به کاری که باید میپردازند کدوم بودی؟؟ J یا P ؟؟ هر کدوم رو که بودی به ذهنت بسپر.
🍒🎀🍒🎀🍒🎀
گروه سبز💚♡
گروه آبی💙♡
گروه بنفش💜♡
گروه زرد💛♡
این نمودار کامل تر تایپ هستش >>> که هر دو جنس توش هست🚹🚺
حالا از هر تایپ چند درصد تو جهان وجود داره ؟؟🎀👒 ـ #ISTJ ↜ حدود ۱۱.۶ درصد ـ #ISFJ ↜ حدود ۱۳.۸ درصد ـ #INFJ ↜ حدود ۱.۵ درصد ـ #INTJ ↜ حدود ۲.۱ درصد ـ #ISTP ↜ حدود ۵.۴ درصد ـ #ISFP ↜ حدود ۸.۸ درصد ـ #INFP ↜ حدود ۴.۴ درصد ـ #INTP ↜ حدود ۳.۳ درصد ـ #ESTP ↜ حدود ۴.۳ درصد ـ #ESFP ↜ حدود ۸.۵ درصد ـ #ENFP ↜ حدود ۸.۱ درصد ـ #ENTP ↜ حدود ۳.۲ درصد ـ #ESTJ ↜ حدود ۸.۷ درصد ـ #ESFJ ↜ حدود ۱۲.۳ درصد ـ #ENFJ ↜ حدود ۲.۵ درصد ـ #ENTJ ↜ حدود ۱.۸ درصد ★☆★☆★☆★☆
نظرات بازدیدکنندگان (0)