سلاممممم(با لحن میا)👋🏻 خوش اومدید به یک روز معمولی از زندگی من و تلاش برای زنده ماندن و بقا.. امیدوارم خوشتون بیاد!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاممممم(با لحن میا)👋🏻 خوش اومدید به یک روز معمولی از زندگی من و تلاش برای زنده ماندن و بقا.. امیدوارم خوشتون بیاد!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
قلب هنوز تو گلوتهه؟
وای خیلی خوشم اومد خیلی باحال بود جیگولیلیللی😝
واهاییی چه بامزه و جیگولپگول بود اخهیهیههی😭💘
چه دستات خوشگلهههلانمپ
چه روز بامزه اییی😭😭
ببین میتونی کمک کنی بفهمم گیتار واسه چه نوع آدمایی خوبه؟علاقه دارم ولی میترسم خیلی واسم خوب نباشه گیتار
من عاشق گیتار بودم اما وقتی گرفتم دیدم اصلا دوسش نداشتم بنظرم اول بگیر دستت یذره الکی بزن بعد انتخاب کن
البته من نباید جواب میدادم ولیخب😂
دقیقا همین که پاتریک گفت🙏🏻 اول ببین میتونی پیوسته تمرین کنی وسطش ازش خسته نمیشی ولش کنی چون الان من بعضی وقتا این فکرو میکنم که کلا ولش کنم اگه صرفا فقط آهنگ دوست داری بنظرم نه ولی اینکه دوست داری آهنگی رو بزنی و ارادشو داری عالیه💞
باز مرسی کمک کردی
باشه مرسییی
چندم هستی؟ 😁
دهم
عههه عکس نتیجه😭(محبت هرجا که باشه وقتی یه چیز مرتبط با بریکینگ بد میبینه😂)
آقای سفید و خانم صورتی
گیتار میزنییی😭😭
آره😭💘
عالییی بودددد
عه بازی های میراث رو میخونی؟؟؟
خیلی قشنگههه
ممنونممم💞
آرههه ولی هنوز تمومش نکردم