هلووو.آیم اینجا. خب ببینین مسابقه دبیو همون survival showـه که گروها ازش دبیو میکنن. مث برنامه آیلند(یک و دو)، گرلز پلنت، بویز پلنت(یک و دو) و..... مثلا آیلند اول، انهایپن شد،آیلند دوم ایزنا، گرلز پلنت کپلر و.... آره خلاصه...خواستم توضیحی بدم
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فرنددددد؟
حتمااا
من آیلند رو بعد اینکه فن انهاپن شدم دیدم و کلی سر اینکه نیکی توی زمین گیر کرده بود حرص خوردم و استرس گرفتمممم🫠😪
الان نسبت به انهایپن حس مادرانه دارمممممم❤🫠
یا وقتایی که کسایی که قرار بود دبیو کنن باهم حرف میزدند میگفتمممممم واییییی اینا قراره باهم دبیو کننننننن
عرررر مننمم
چه برنامه هایی تاحالا دیدی؟
دبیو
گرلز پلنتو بویز پلنت یک و دو.آیلند یک و دو. یادم نی....فک کنم همینا...
عاشق پستت شدممم
واییییییی حق
منی که نگاه نمیکنم ولی پست راجبش رو دارم میخونم🤣
کنچانا🫠💔
هیهی😁😂