4 ماه پیش 7 اسلاید 630 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کتاب

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • تروخدا بگو آخرش چی میشه اگه بد شد نخونم

  • تورووخداااا بهم بگو نقش اصلی داستانن ژانر عاشقانه یا ماجراجویی بهممم میرسننن؟

    • تروخداا بهم بگو که اون دوتا کاراکتر کتاب که باهم دشمنن و به خون هم تشنن عاشق هم میشن و بهم میرسن😭🙏🏻

    • وای دقیقا 😭😭🙏

  • ناتوان، تاج دوقلو ها کجا هرچی تو ژانر فانتزی و دارک رومنس

  • کتاب مورد‌علاقم فعلا قصر ابیه(بازم هست حالا من یکیشو میگم گرچه عوض میشن) و اگه دست کسی کتاب ببینم اول سعی میکنم خودم اسمشو بفهمم و وقتی خوندنش تموم شد شاید راجبش با یارو حرف بزنم.

    • بهبه چه خوش سلیقه💗🫶🏻
      خیلی کار خوبی میکنی آفرین 😭

  • یهو وسط کتاب خوندن اینو دیدم احساس کردم باید به سوالات جواب بدم😂🤡
    پستت عالی بود🦆🦆

    • واییی😂😭
      میتونم بپرسم چی میخوندیی؟ (بحث کتاب که پیش میاد خیلی فضول میش-)
      متشکرمم، عالی شمایی🙏🏻🤍

  • چه بامزه 🥹🥹🥹
    😂😂😂😂😂

  • میخوای بیا پی برات عکس کتابخونمو بفرستم😅

  • عالییییی
    عالیییی
    عالییییی

  • کتاب های مورد علاقه ام برگزیدگان جوان و ناتوان هستن ولی این چه چالشی بود؟یک ساعت داشتم فکر میکردم کدوم یکی از کتاب هارو بیشتر دوست دارم چون یه عالمه رتبه اول داشتم

    • کتاب ناتوان خیلی خوبه مخصوصا دارلینگ گفتن های کای😂😭
      وای موافقم واقعا انتخاب سخته🙏🏻
      من خودم اگه بخوام کتاب های موردعلاقم رو نام ببرم تا صبح طول میکشه..🤍

    • از اونجایی که من خیلی دلم میخواد طرفدار های برگزیدگان جوان رو زیاد کنم پس بهت میگم ماجیانو توی برگزیدگان جوان به شخصیت اصلی میگفت عشق من و کای به پیدین میگه عزیزم پس نتیجه میگیرم برگزیدگان جوان خیلی کتاب خوبی هستش و میشه گفت یه جورایی برعکس ناتوانه و کسایی که قدرت دارن و نشان دار هستن میمیرن

    • واییی چه قشنگگگ😭
      باید خیلی جالب باشه:))
      حتما میخونمم ممنونن🙏🏻💗

    • وایی برگزیدگان جوان و خوندیی؟؟
      خوش به حالت من جلد دو و سه رو پیدا نمی کنمم😭😭😭

    • اتفاقا من جلد 1 رو پیدا نمیکردم برای همین از توی کتابخونه امانت گرفتم ولی جلد 2 و 3 رو خودم دارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.