گفتم ...شاید بد نباشه راجب خودم براتون بگم نه؟
درود به دوستای گلم .گفتم بد نباشه این اول کاری خودمو معرفی کنم .خب ...من نمیدونم اینبار جواب میده یا نه.بار ها و بار ها تلاش کردم خانواده خودمو داشته باشم و نشده ، خانواده ای که درکم کنه و بتونم نظراتمو باهاشون به اشتراک بزارم .گفتم شاید بشه ..شاید بتونم دنیایی رو بسازم که توش خودمو خانوادم راجب هر چیزی که میخوایم صحبت کنیم .فکر خوبیه نه؟
راستش هدفم اینه که یه خانواده متفاوت تو تستچی باشیم .که دختر و پسر توش فرقی نداشته باشه به هر حال رفیق باشیم.راستش میخوام گروهیو تشکیل بدم که توش داستانایی از زندگیمونو تعریف کنیم که هیچ کس باور نمیکنه.گروه ، خانواده یا هر چیزی که توش بتونیم خودمون باشیم بدون قضاوت کسی .خانواده ای که توش هر کسی طرز فکر خودشو داره و مسخره ام نمیشه
بار ها تلاش کردم اینکارو بکنم و هر سری تسلیم شدم اما اینبار دیگه نه.اینبار سعیمو میکنم که این خانواده رو داشته باشم .راستش از اینکه اسم و سن و این چیزارو الان مستقیم بیام بگم خوشم نمیاد پس فعلا...همون کد 아이다,moon خوبه به نظرم گرچه اسمم اونقدرام مخفی نیست نه؟😅خب بیخیال...بیاین بیشتر راجب این کد بهتون توضیح بدم .
خب ..این کد ،در واقع کد خودمه...هر کسی تو زندگیش باید یه کد اسمی داشته باشه مگه نه؟اینم کد اسم منه.کد اسم خانواده منه! دوست ندارم فقط همینجوری یه چیزی بگم و اگه ام نشد برم.پس تا وقتی که خانوادمون واقعا یکی از معروفترینا بشه و همه ام بفهمن چقدددر خانوادمو دوست دارم همینجوری میمونه چطوره؟ "من اهل پاچه خواری بیخود نیستم که بگم خوشگلم فالوم کن قشنگم فلان کن جدی میگم از این سوسول بازیا خوشم نمیاد😐پس ترجیح میدم صبر کنم و اعتمادی که بین اعضای 아이다,moonشکل گرفت بقیه رو سورپرایز کنه🫡"
خب پس نظر شما چیه؟ راجب یه خانواده بزرگ که هر چیزی توش ممکنه!..🌓
نظرات بازدیدکنندگان (0)