4 ماه پیش 5 اسلاید 1,039 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • عالی بود
    فرصت/؟

  • عالیییی 💕

  • چیکیتا و آهیون نه
    رامی و آهیون، مثل اینکه دوستیشون خیلی سرد شده🥲🥲
    حتی راجبشم حرف نمیزنه فقط پاریتا درموردش حرف میزنه

    • اره دقیقا منم همین نظر رو دارم

    • اره تو پارت دو هم میخوام بزارم ... دلم برای رامی تنگه ... ممنون که گفتی🎀

    • منتطقیه آخه ساسنگ ها گفتن آهیون بخاطر جایگاه سنتر بودن با همه ی اعضا رقابت می‌کنه البته این نظر من نیست

    • بله👌🏻

    • 🥲🥲انگار گفتن وایجی عکس رلمی رو از تبلیغات تار کرد نمیدونم منظورش چیه

    • واقعا؟؟
      این زندگی بدرد نمیخوره
      الان چند ماهه دارم این گروه رو بدون آیدلم تحمل میکنم بعد اینطور کاری کرده
      اول که اومد گفت رامی میاد و یه بار هم اسم رامی رو گذاشت تویه یه استیج بعد هم تویه یکی از کنسرت ها آهیون براش گریه کرد و اینا بعد فقط اینا چیزی بود برا اینکه فنایی مثل منو نگه داره؟؟ من که دیگه از استن بدون رامی خسته شدم

    • عزیزم رامی❤
      رفتم یوتیوب زیر موزیک ویدیو سوپا دوپا لاو همش درمورد رامی هست 😢😢

    • آره واقعا همچون رو امیدوار کرده بود

  • و منی که یکسال پیش عاشق کیپاپ و انیمه بودم و الان عاشق مردم اروپا و آمریکا و کانادا شدم ولی از بیکاری دارم این پستو میبینم
    ولی عالی بود

  • عالییی
    آخری احتمال میدم چون دیگه کارهاشون زیاد شده نمیتونن زیاد با هم بگردن و از این حرف ها کلا

    • درسته منم همین فکر و میکنم 🤏🏻🎀 ممنون بابت نظر

    • خواهش میکنم گلم💝

    • نه درکل فضای بین گرا گروپا فک کنم رقابتیه

    • تویه بیبیز از همون اول رقابتی بوده واقعا توقعی نیست که رابطه شون اونقدرا هم خوب باشه

    • اها شاید کی میدونه

    • واقعا از اینجا تا کره نمیشه قضاوت کرد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.