5 ماه پیش 5 اسلاید 1,006 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • سلام عزیزم عالییییییی بود
    میشه ی ناظر گل پست بلینکنیوز من رو منتشر کنه اخبار مهم برای بلینکا دارم
    سازنده عزیز پین ؟؟🥹

  • دلیل شایعه هم علامت دست بلک پینکه که میگن احتمالا یه اسپویل از آلبوم یا یکی از آهنگاس. این علامت دست رو بنگتن هم توی لایو هاشون انجام میدن برای همین شایعه همکاری این دو گروه پخش شده.

  • چند تا خبر هم من بگم؟ جنی عضو بلک پینک توی ریمیکس یه آهنگ با یه آرتیست همکاری کرده. اسم ریمیکس آهنگشون "Dracula" است.
    گرمی امسال رزی و برونو،کتسای و خواننده های هانتریکس حضور داشتن و اجرا کردن(از کیپاپ همینا بودن) و از بینشون فقط هانتریکس جایزه برد.
    یه سری شایعات هم درباره کامبک بلک‌پینک هست که میگن ممکنه شاهد همکاری بتس و ب پ باشیم. فعلا فقط در حد شایعه‌است. توی یه مصاحبه هم رزی گفته که یه همکاری جالب دارن ولی نگفته با کی.

  • عالیییی🌸
    صدمین لایککککک🥹🥹

  • عالییییییییییییییی

  • واکنش جیسو بعد دیدن اس سه: I'm jisoo i'm ok

  • منم همه ی اینارو یک جاییی دیدممم

  • و بنگتن مثل همیشه تو هر پستی میترکونه!
    چرا احساس میکنم رزی با برونو و افراد خارجی (مرد) زیاد راحت نیست؟ احساس میکنم داره از روی اجبار باهاشون همکاری میکنه. امیدوارم صدمه ای ندیده باشه

    • نمیدونم، همشون احساس میکنم همینن حتی احساس میکنم با لباساشونم راحت نیستن-

    • نمیدونم والا

  • وای بنگتن بویزام برگشت من دیگه هیچی نمی‌خواممم😭💜

  • واییی دوباره فیتتتت رزیییی و برونوووو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.