5 ماه پیش 6 اسلاید 557 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (67)
  • کاربرای عزیز دل من که بهشون اسلاید ۶ یا ۷ بر خورده:
    منظورم کسانی که باهاش چصی میان،نه شما فرشته ها💕
    اسلاید قبلش هم منظورم کیپاپرا(دایو های عزیزو میگم که تاکسیکن و به بپ یا بتس ه.یت میدن) بودن🤝🎀

  • خب ببینید من خودم استیم سر صحبتمم به استی ها و دایو های تاکسیک که هنوز سر قضیه چانزروم بحث دارنه ، من خودم قبلا واقعا از وونیونگ خوشم نمیومد و میگفتم اره به استری کیدز بی احترامی کرده ولی الان اینطوریم که خب شاید دایو ها راست بگن شاید ما استی ها و قطع شدن چانزورم هم که مال گذشته است و کاریش نمیشه کرد پس بهتره جای جنگ و جدال سر چیزی که مال خیلی وقت پیشه از هم حمایت کنیم نه اسکیز به ایو مشکل داره نه ایو با اسکیز ما چرا دعوا داشته باشیم؟؟

  • عاااااااااااااااااااالییییییییی
    خسته نباشییی🎀✨
    ( با کاربر کار نداشته باشیناااا)✨

  • اگه ناراحتتون کردم عذر می خوام ولی نمیتونم در برابر این حرف وونیونگ و فن هاش که گفتن نفر بعدی چانه بگذرم

    • وونیونگ مگه گفته چان بعدیه؟
      فناش که همشون بچ.ه س.الن این زرتو پرتارو میگن
      مثلا میگن رزی سولی بعدی
      ولی اگه از زبون وونیونگ شنیدی به منم اطلاع بده ممنون

    • از فناش به شدت تنفر دارم

    • به یه ورشون

    • به من چه که به کدوم ورشون باشه؟
      من هرگز نمیبخشمشونننننن

    • باشه اقا نبخشمون

  • خسته نباشی سازنده🦋🌿
    یکمی با اس ۱ مخالفم
    وقتی یه نفر به کسی سلام میده ،باید طرف مقابل جواب سلامش رو بده
    وقتی اعضای تی اکس تی و استری کیدز به آیو سلام کردن ، اونها بی توجه رد شدن
    بعد تو چانزروم که چان داشت با استی صحبت میکرد،یه صحبت کاملا دوستانه و بدون توهین به کسی بود ولی وونیونگ سریع جواب داد و فن هاش هم ادیت های وحشتناکی رو روی اعضا زدن و چیزی های فوق العاده بدی رو دربارشون گفتن
    با اینکه چان منظوری ندتشت،ولی عذر خواهی کرد ولی چانزروم قطع شد .این رفتار آیو به خصوص وونیونگ رو فراموش نمی کن

  • عالی بود . درضمن دیگه بحث نکنیننننن بدبخت پشیمون شد از ساختن پستش
    خیلی هم خوب بود

  • عالی بود

  • با اسلاید 6 ناموافقم. میتونستی اخرش بنویسی و چ*سی هم میام
    شاید کسی دوست داشته باشه بهش برخورده,مثلا من خودم شکلات دبی و ماچا رو دوست دارم و مزه علف نمیده

  • ماچا خیلی خوشمزست خواص زیادی هم داره😭☝🏻

  • خودت توی اسلاید ۵ میگی از کسایی که فقط از سلیقه ی خوشون خوششون میاد و به بقیه هیت میدن،بدت میاد
    بعد توی اسلاید ۶ میای به کسایی که لبوبو و ماچا دوست دارن هیت میدی؟
    البته که خودم دوست ندارم ،ولی خودت داری کاری رو که بدت میاد بقیه انجام بدن انجام میدی!

    • من خودمو میگم مگه؟وقتی پستو میبینید با دقت کامل بخونیدش
      من خودمو نمیگم تو پست که، طرف مقابلم داره این حرفو میزنه و من میگم تو که نه یعنی تو ارزش م‌ردن نداری
      الکی داری چیزایی میگی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.