امیدوارم لذت ببرین🌝✨
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم لذت ببرین🌝✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوستان نظرتون درباره کاور چیه؟🧃
اس آخر: من قاشقه تو بودم زبون نفهم🤡💔
🤡💔
اس ۳ وسیله ای است برای شکنجه
حق🤝🏻💘
سوهان روح
ج.چ: بزن، بزن تا منم مثل بقیه برم....
شاید برات کافی نبودم ولی بدون من صدمو برات گذاشتم🥀💔
حدس میزدم یه روز دیوونه در بیای
باشه... اگه لازمه این کارو بکن
ولی بدون که هرکاری کنی بازم دوست صمیمی من هستی حتی اگه منو بکشی
اس ۳ چیه؟ یکی بگه اینجا چه خبره🤣
اورینگ، مال ارتودنسیه😂
آها اوکی🤣
میندازند رو براکت مخصوصا تو ۲یا۳ روز اول هر ماه که بری تعویض خیلییییییییییی درد میکنه
آها مرسی💓
ج. چ:هرکی شلیک کنه باید تا دوهفته ظرفارو بشوره بی لیاقت🗿✨
عالی🌝😂
2 تا پست آخرمو میشه لایک کنید و تا آخر ببینید تا بازدیدتون ثبت شه؟ ببخشید فداتونشم😭
وای اسلاید یک🤣🤣🤣🛐