بدترین فوبیا های کودکیه.......
17 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بدترین فوبیا های کودکیه.......
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو اسلاید ۱۱ هم اسم من شد بچه😂
تو هم مثل من مومو کودکی رو خراب کرد؟🥲
یادته چقدر دلداریمون میدادن که نترسید عروسک مومو رو سوزوندن🥲
دلم میخواست یکم کرم بریزم عکس نتیجه رو بزارم مومو😂
فرصت
اس ۸ بالایی......وای همه دوستام از این میترسن منم میترسم
من بزرگترین فوبیا کودکیم این بود که پدر مادرم دیگه دوستم نداشته باشن هنوزم میترسم
مومو.تاریکی.حشرات.ارتفاع😂هنوزم از ارتفاع و حشره میترسممم
عه!منم بودم🫠
مرسییی🎀🌷
😁
یادمه بچه بودم تازه مومو مد شده بود..
بعد شبش هوشیار خوابیدم که یک وقت مومو از پنجره نیاد خانوادم رو بوکوشه..
هیچی دیگه.. اون شب چندتا سکته زدم تا صبح شد 💔
من از مومیایی مومو مار مرگ زامبی مغول ها
میدونم خیلی چرتن مخصوصا مغول ها فکر کنم زیادی تحت تأثیر مولان قرار گرفته بودم
من
جهنم عذاب الهی زلزله حشرات فضای بسته مار از لوله دشوری.......
هنوزم