درود دوستان نجی گورباحم امیدوارم از این پست خوشتون بیاد کاور زیبآیمآن با حضور ایریس~☆
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود دوستان نجی گورباحم امیدوارم از این پست خوشتون بیاد کاور زیبآیمآن با حضور ایریس~☆
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اول
اسم انیمه اسلاید دو
انیمه سلول ها سرکار💓
عالی بود ، خسته نباشی 🌷
مرسیییی
منم از جم جونیور انیمه سلول ها سرکار رو میبینم خیلی باحاله سرش احساساتی میشم بعد میگم من دارم واسه سلول گریه میکنم؟😆🤡🙈🥲🤣
عه منمممم
امروز قسمت آخر رو میزارهههه
عوا
هایکو گذاشته_
ممنون که گفتی عشققققققققم یه دنیا ممنونم مرسی امروز دیدمش وای خدا ترکیدم از شادی😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤
گتو این رسمش نبود چرا این بلا رو سر ساتورو آوردی
واقعا
جوجوتسو فن بودم نامرد اشکم در اومد 😭😭😭😭
حاجی اون انیمه سلول ا در محل کار رو به معلم زیست مون نشون دادم رفت که نگاه کنه .
اره منم به معلمم گفتم
گفت چه باحال
اسپویل شدم😂
عیبابا
جدی بیشتر لایو اکشن ها خیلی بد در میان ولی من لایو اکشن وان پیس رو دیدم واقعا خیلی خوب در آورده بودنش بی صبرانه منتظر فصل دو هستم 😌
منممممم
دقیقا
خیلی عالی بود 💜
وای سر اسلاید گوجو و گتو کلی عر زدم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
وایی😭
عالییییی بودددد🙃
مثل شما🙃